Tomos Opvoeren!!??

Status
Not open for further replies.

Reddieboy

Well-Known Member
Beste Forumleden,
Ik heb een tomos a25/45 standaard en die rijd 33km/per uur omdat er een technigas Next R uitlaat onderzit en meer heb ik niet gedaan. Ik wil hem graag 45/50 laten lopen maar niet harder als 50. Weten jullie iets waardoor ik dit kan laten doen? ik heb iets gehoord van tandwiel maar welke tandwielen zitten er standaard onder en ik wil hem graag sneller op laten trekken, topsnelheid zal dan ook wel ietsje hoger worden. Welke tandwiel verhouding(en) moeten er onder? Ik heb ook gehoord van een bromkop er op gooien->kan iemand mij daar een link geven om die te bestellen of uitleg overgeven.Noem ook andere methodes a.u.b bijv. andere cilinder/carburateur??? + uitleg??? Het moet wel iets zijn wat niet snel slijt of vervangen moet worden. Zeg ook ongeveer hoe duur de ingreep zal zijn en/of hoe veel km per uur hij harder loopt! Laat a.u.b iets weten! M.v.g Reddieboy

Advertisement - register to remove this

Yo Reggie D, ik had al eerder een topic van je geclosed. We ondersteunen hier het opvoeren van snorfietsen niet. Ookal draag je er een moto GP pak op. Ze zijn er niet voor gemaakt (blabla zelfde frame weet ik allemaal wel, boeit niet).

Close

PS: nu een topic openen over een Brom tomos trap ik natuurlijk ook niet in ;),

Status
Not open for further replies.
Back