Ej mensen,
Tnx, kheb al een hoop gevonden. Op de grondplaat zelf, zie ik een klein streepje. Dus op de rand. En, op het carter, horizontaal, net naast de grondplaat, links in het midden, twee lijnen. Deze lijnen staan ongeveer 4mm uit elkaar. Daartussenin kan ik dus dat lijntje van mijn grondplaat zetten. Hij staat nu in het midden, en rijd redelijkgoed
.. Een hoop geinhou op top. Stotteren/inhouden zeg maar..
Melf, Ik heb zelf een stroboscooplamp voor auto's, maar kun je me eens vertellen hoe je een tomosje afstelt met een stroboscooplamp? waar houd je de flits op, enz..
Nog iets, ik haal vanmiddag mijn carb van me spruitstuk los, zit er in mijn spruitstuk een focking dikke vernauwing.. Die er maar even uitgehaald..Van zo'n begerenser heb ik echt nog nooit gehoord. Maargoed.
Vragenoverzicht:
Hoe help ik dat gestotter/geinhou weg?, met sproeiers, o de grondplaat ouehoeren?? ( ik rijd nu met promaatje)
Hoe stel ik hem af met een stroboscooplamp?
Inmmiddels is de luchtfilterbegrensing, en spruitstuk begrenser verwijdert
tandwielen enz veranderen, kan wel, maar kmoet eerst van dat gestotter/inhouden op top af. grotere tandwielen betkend natuurlijk weer langzamer optrekken enz..
iig Tnx voor de hulp alavast, ik hoop echt dat jullie me wat wijzer kunnen maken.
Remy