Tomos andere sproeie?

Teuncrena

Member
Ik heb een Tomos flexer 2005

Setup:
- bromzuiger
- bromkop
-tecno fuego bos uitlaat
- ontgrensd spruitstuk
-9/12 carb
- standaard luchtfilter

Nu heeft ie heel weinig power bij het optrekken(ik weeg wel 95 kg). Ik heb het idee dat er niet de goeie maar sproeier in zit, nu zit er volgens mij een 54 in. Ik zal hieronder foto van de bougie zetten. Ook heb ik een powerfilter liggen, heeft dat toevoeging aan mijn setup of alleen maar meer lawaai en hoger verbruik. En wat kan ik daarnaast doen om meer koppel te krijgen?

IMG_0361.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Doet de Tomos stotteren of bwoapen?

Als je meer koppel wilt zou ik je een andere uitlaat aan raden, de Fuego bos is een zeer slechte uitlaat voor perfomance.
Je kan ook altijd nog andere dingen upgraden zoals cilinder of carburateur maar ik denk dat de uitlaat al veel invloed gaat hebben.

Een uitlaat die ik aanraad is Technigas Next'R
 
Doet de Tomos stotteren of bwoapen?

Als je meer koppel wilt zou ik je een andere uitlaat aan raden, de Fuego bos is een zeer slechte uitlaat voor perfomance.
Je kan ook altijd nog andere dingen upgraden zoals cilinder of carburateur maar ik denk dat de uitlaat al veel invloed gaat hebben.

Een uitlaat die ik aanraad is Technigas
Tomos stottert niet persee hij heeft gewoon enorm weinig kopppel bij wegrijden. Ziet de kleur van de bougie er goed uit?
Dat is gelijk wel een van de duurste uitlaten die er is. Gaat een hoge druk kop veel invloed hebben?
 
Bougie is misschien iets aan de donkere kant, ik weet niet hoeveel invloed een hoge druk kop gaat hebben maar minder als een uitlaat lijkt mij. De prijs van de Technigas vindt ik nog wel mee vallen maar als je goedkoper wilt kun je ook een biturbo ofzo halen. Tomos uitlaten zijn stuk goedkoper als bij de meeste andere brommers.
 
Back
Top