Quadbeuner
Member
Beste forummers,
Ik heb dit hele forum + tomosforum afgezocht maar vind niks. Ik heb een tomos s25/2 uit 1995. Nu heb ik een probleem hij start vrij lastig (5x kicken en Choke op en af) en maakt dan zo'n piepend geluid (schijnt normaal te zijn bij tomos?), maar bij het rijden (bij iedere gasstand (behalve stat.) Valt hij weg en komt hij weer terug (zie het filmpje). Hij schakelt ook lastig.
T gekke is dat met volgas had hij al (niet zo ernstig) tomos forum werkt niet echt prettig. En dit Is natuurlijk een veel leuker forum
Reacties worden erg gewaardeerd hier.
Fimpje:
Wat heb ik al geprobeerd:
Bougie vervangen
Sproeier 56 en 54
Overal nieuwe pakkingen.
Carb schoongemaakt.
Schone olie.
Mijn setup:
Dellorto 14/12 (sproeier 62)
Gaasfilter
Standaard cil, kop en uitlaat.
Ik heb dit hele forum + tomosforum afgezocht maar vind niks. Ik heb een tomos s25/2 uit 1995. Nu heb ik een probleem hij start vrij lastig (5x kicken en Choke op en af) en maakt dan zo'n piepend geluid (schijnt normaal te zijn bij tomos?), maar bij het rijden (bij iedere gasstand (behalve stat.) Valt hij weg en komt hij weer terug (zie het filmpje). Hij schakelt ook lastig.
T gekke is dat met volgas had hij al (niet zo ernstig) tomos forum werkt niet echt prettig. En dit Is natuurlijk een veel leuker forum
Reacties worden erg gewaardeerd hier.
Fimpje:
Wat heb ik al geprobeerd:
Bougie vervangen
Sproeier 56 en 54
Overal nieuwe pakkingen.
Carb schoongemaakt.
Schone olie.
Mijn setup:
Dellorto 14/12 (sproeier 62)
Gaasfilter
Standaard cil, kop en uitlaat.