Hallo ik heb een tomos flexer 2005, ik heb al 2 vastlopers gehad. Eerste keer had ik me cilinder niet goed terug gemonteerd. Me piston circlip was losgesprongen en daardoor vastgelopen. Dat was mijn originele tomos cilinder. Toen had ik een nieuwe cilinder besteld, wel dmp. Ik had nu alles opnieuw goed terug gemonteerd. Alleen hij liep eerst goed stationair. Daarna ging ik rijden en toen wou die niet goed wegkomen en deed hij moeilijk, en liep niet meer stationair ook niet bijna. Ik had een nieuwe uitlaat gemonteerd. Ik dacht dus grotere sproeier. Had ik gemonteerd en wou nogsteefs niet goed stationair lopen, ik ging toen een stukje rijden en hij was binnen 50 meter weer vastgelopen, ik heb een opengemaakt en er zit een dik kras in de cilinder, maar ik kon de oorzaak dit keer niet vinden, alles zat nog op de plek. Wat kan ik nu het beste doen. Ik dacht aan een originele tweede Hans cilinder, dan me carb helemaal schoonmaken en me luchtfilter. Zodat er geen viezigheid bij kan komen en weer vastloopt. Wat kan ik volgens jullie het beste doen en hoe komt het dat hij weer is vastgelopen.
Alle tips welkom
Alle tips welkom