Toeter, Knipperlicht en remlicht doen raar.

Hoi, vandaag reed ik op mijn Aerox uit 2006. Opeens viel die stil terwijl die gewoon goed reed. Dus ik keek bij de accu en toen was - kabel van de accu 'afgeschoten' of iets dergelijks. Dus ik hem er weer opgescroeft en kon gewoon weer rijden. Maar nu is er een probleem, mijn knipperlicht knippert niet meer, mijn toeter doet heel raar. Als ik mijn toeter in druk word het lampje van mijn knipperlicht minder vel. En mijn knipperlicht doet het soms en voor de rest blijft die alleen maar branden, en niet eens fel. De toeter doet het soms, en soms ook opeens niet. Voor vandaag had ik der geen last van. Ook mijn remlicht doet het niet meer, in ieder geval een stuk minder fel
 
Advertisement - register to remove this

Ziet er uit als een massa probleem. Ik ken dit type scooter niet zo, maar zit de min-kabel aan de andere kant wél goed vast?
En alle andere min-punten?
Min aan het blok, min aan het frame en min aan de accu. Kun je doormeten met een lampje en een batterijtje.
 
Ziet er uit als een massa probleem. Ik ken dit type scooter niet zo, maar zit de min-kabel aan de andere kant wél goed vast?
En alle andere min-punten?
Min aan het blok, min aan het frame en min aan de accu. Kun je doormeten met een lampje en een batterijtje.
Nou ja kijk, ik denk daar het probleem daar niet ligt want het was opeens heel plots. Voor vandaag had ik er geen problemen mee, maar opeens vandaag.
 
Hoop ik ook voor je! Zou zelf alvast lekker alle punten op knipperlicht relais/massa/bobine lekker opschuren en invetten. Met het vochtige weer van afgelopen weken en een scooter die dan buiten komt is dit nooit overbodig.
 
UPDATE: Toch mijn accu, ik wilde vandaag gaan rijden (want kan eindelijk mijn rijbewijs halen) en opeens stottert hij als een gek, elke x bij knipperlicht aan zetten en toeteren (Ook remmen) dus ik dacht ik gooi de oude accu der in, en opeens niks meer aan de hand. Ik denk toch door die klap dat opeens die - pool er afknalde kortsluiting kwam in de accu
 
Back
Top