Bij het inklikken van de voorrem,knipperlicht en toeter slaat scooter af…en soms ook met gas geven.

Hoi, ik heb een probleem, als ik mijn voorrem, knipperlicht of toeter in druk valt mijn scooter compleet uit. Als ik mijn accu dan weer oplaad is het weer een tijd weg

met vriendelijke groet

Ricco
 
Advertisement - register to remove this

Achterrem niet? Sluit je hiermee een circuit via remlicht uit? Knipperlicht en toeter bedien je op linkerstuurhendel.
Bedoel je knipperlicht indrukken of naar links/rechts bedienen?
Groet,
 
Als ik mijn accu dan weer oplaad is het weer een tijd weg
Wellicht laad de accu niet goed op.
Accupolen schoonmaken en met een stukje schuurpapier ruw maken.
Hetzelfde doen met de accuklemmen.
Beetje vaseline tussen de polen en de klemmen voor goede geleiding.
Dit is misschien niet DE oplossing, maar je sluit wel dingen uit...
 
Het is een aerox uit 2006
Post automatically merged:

Achterrem niet? Sluit je hiermee een circuit via remlicht uit? Knipperlicht en toeter bedien je op linkerstuurhendel.
Bedoel je knipperlicht indrukken of naar links/rechts bedienen?
Groet,
Achterrem inderdaad niet. Alles wat ik doe met mijn knipperlicht doe.
 
Als je de scooter enkel op contact zet en de motor dus uit, werken je knipperlicht, je claxon en je remlicht als je de voor rem indrukt dan goed of ook maar lala...?

Heb je de accuspanning al eens gemeten bij uitgeschakelde motor, bij stationair draaiende motor en met een draaiende motor met wat gas geven?
 
Als je de scooter enkel op contact zet en de motor dus uit, werken je knipperlicht, je claxon en je remlicht als je de voor rem indrukt dan goed of ook maar lala...?

Heb je de accuspanning al eens gemeten bij uitgeschakelde motor, bij stationair draaiende motor en met een draaiende motor met wat gas geven?
Normaal gezien wel, maar soms ook niet. Al helemaal niet nadat ie zo hapert. Nee heb nog niks doorgemeten.
 
Back
Top