Spasta said:Een vriend van me had "een" tnt uitlaat, met zo'n blauwe demper op een runner, liep echt lekker. trok goed op enzo.
zx kost 140€ en een yasuni r met alu demper kost maar 150€ maar die rijd wel 10 keer lekkerder. ik zou eerder voor de tnt gaan en als je die niet wilt zou ik voor de yas r gaan.
hehe, ja dat kan wel.dieselmaniac said:die tnt roest toch onder je bil vandaan? :X
dieselmaniac said:die tnt roest toch onder je bil vandaan? :X
Heavyvicer said:wel, eu kweet niet wat jullie denken, maar een yasuni R is toch voor 70cc, en kost 166€ en is denk ik niet legaal in Belgie dus denk niet dat ik die ga pakken ...
Heavyvicer said:wel, eu kweet niet wat jullie denken, maar een yasuni R is toch voor 70cc, en kost 166€ en is denk ik niet legaal in Belgie dus denk niet dat ik die ga pakken ...
Heavyvicer said:Ja ,maar keb nog geen ervaring me yasuni, ken niemand die da heeft of gehad heeft ofzo..
En da kost ier waarschijnlijk 180 of 190€ ofzo aangezien scootparts meestal goedkoper is dan gewone winkel in belgie
dusja ZX kost 140, das te doen (binnen mijn budjet) en die ziet er echt wel goed uit vinnek, maar indeed, over smaak valt niet te twisten..