TNT of Leo ZX uitlaat?

Status
Not open for further replies.

RocketTuner

Mina vert power
yo,

Ik ga dus een Leovince ZX kopen volgende week maar hoorde eergistern van een vriend dat nu ook een TNT O'ne uitlaat op de markt is in Belgie (en legaal) en die is veel goedkopen, 95€ ofzo. ZX kost 140€ dus twijfel ik nu
Kvind die TNT uitlaat trouwens een zeer mooie demper hebben
dus vraag ik jullie of iemand al zo'n TNT uitlaat heeft of niet, effe z'n gedacht ervan hier kan zetten over wat ik best zou doen... ???

er zitten wel rolletjes/trekveertjes bij die ZX, dus das wel handig:)

Advertisement - register to remove this

maarja , ik zou voor de TNT gaan , prestaties zijn waarschijnlijk al veel beter...

dat er rollen en trekveren bijzitten bij een zx heb je weinig aan omdat ze vaak niet eens goed zijn , alleen als je een splinternieuwe scooter hebt en alles std KAN het goed zijn maar meestal niet dus..

TNT uitlaat is echt bagger, beter voor die zx is gaan... die is nog wel ''redelijk'''

edit: ik weetniet of je die TNT uitlaat bedoelt die scootparts eerst had, met die blauwe demper, want dat is echt gwoon bagger

Een vriend van me had "een" tnt uitlaat, met zo'n blauwe demper op een runner, liep echt lekker. trok goed op enzo.

zx kost 140€ en een yasuni r met alu demper kost maar 150€ maar die rijd wel 10 keer lekkerder. ik zou eerder voor de tnt gaan en als je die niet wilt zou ik voor de yas r gaan.

Spasta said:
Een vriend van me had "een" tnt uitlaat, met zo'n blauwe demper op een runner, liep echt lekker. trok goed op enzo.

zx kost 140€ en een yasuni r met alu demper kost maar 150€ maar die rijd wel 10 keer lekkerder. ik zou eerder voor de tnt gaan en als je die niet wilt zou ik voor de yas r gaan.

die tnt roest toch onder je bil vandaan? :X

Heavyvicer said:
wel, eu kweet niet wat jullie denken, maar een yasuni R is toch voor 70cc, en kost 166€ en is denk ik niet legaal in Belgie dus denk niet dat ik die ga pakken ...

je bent van belgie? ik ook, en ik raad je aan om je scooter niet op te voeren :rolleyes: 2 maten van mij zijn gepakt geweest, reden 60 op de rollen en zijn hun fucking scooter 6 maanden kwijt tot nu toe.

en idd, yas r is ongeveer beste uitlaat op std. cil.

Heavyvicer said:
wel, eu kweet niet wat jullie denken, maar een yasuni R is toch voor 70cc, en kost 166€ en is denk ik niet legaal in Belgie dus denk niet dat ik die ga pakken ...

legale of illegale pijp... maakt niet uit. Te hard is te hard.
Als je niet sneller wilt rijden dan moet je gewoon een mooie uitlaat zoeken waar std een prop in zit ( zogezegt de legale pijp ).
Dan moet je de prop erin laten zitten.

Ze zetten je sowieso wel op de rollen. Dus maakt niet uit met welke pijp je hard rijdt als je van plan was de prop eruit te halen.

Met prop rijdt elke uitlaat wat brak. Dus ik zou dan gewoon een mooie kiezen.

Ja, kweet ik woon in de streek van Kortrijk (belgie dus) en elke vrijdagavond kom ik in't centrum gemiddeld 4 zwaantjes tegen en beetje verder de combi met de rollen!!

Maar ik wou de TNT of ZX steken puur voor de looks en het geluid, en ook wa voor het trekken, maar zeker nie voor de top. Kdoe nu std zonder varioring 60 op teller dus als ik dan m'n ZX derop steek zal ik wss m'n varioring der terug in steke zodat ik no maar 55 ofzo doe. Dan kunnen die klootfliken me NIETS maken:D

Ik zou toch een yasuni r kope, tegenwoordig ook begrensd en goed gekeurt...
ALs je toch de uitlaat niet voor snelheid koopt maar voor de looks kun je toch echt beter voor de R gaan omdat deze gewoon beter is afgewerkt kwa lak enzo, beter geluid, en er 10X vetter uitziet ('=...maar over smaak valt te twisten....)

Ja ,maar keb nog geen ervaring me yasuni, ken niemand die da heeft of gehad heeft ofzo..
En da kost ier waarschijnlijk 180 of 190€ ofzo aangezien scootparts meestal goedkoper is dan gewone winkel in belgie:(
dusja ZX kost 140, das te doen (binnen mijn budjet:D) en die ziet er echt wel goed uit vinnek, maar indeed, over smaak valt niet te twisten..:)

Heavyvicer said:
Ja ,maar keb nog geen ervaring me yasuni, ken niemand die da heeft of gehad heeft ofzo..
En da kost ier waarschijnlijk 180 of 190€ ofzo aangezien scootparts meestal goedkoper is dan gewone winkel in belgie:(
dusja ZX kost 140, das te doen (binnen mijn budjet:D) en die ziet er echt wel goed uit vinnek, maar indeed, over smaak valt niet te twisten..:)

Ik heb al een keer een yasuni r bij van der kruijs besteld in nederland. het koste me 160€ incl verzendkosten (hij werd wel naar de vriendin van mijn vader in nederland gestuurd).

btw: als ge met varioring gaat rijden dan gaat ge wel heel veel toeren maken en om die dan af te stellen zonder da die overtoeren maakt is heel moeilijk, ik heb ook al zoveel geprobeerd maar ik heb me er gewoon bij neergelegd. ik rijd nu gewoon met org uitlaat.

tnt uitlaten staan gelijk aan die van tecnigas, ze komen namelijk uit de zelfde fabriek, als je naar de uitlaat kijkt zal het je ook niet verwonderen. wanneer je een uitlaat koopt voor de looks zal het kwa prestatie niet uitmaken welke uitlaat je steekt. het zijn allebei pure 50 uitlaten . Allebei de uitlaatjes worden begrenst afgeleverd en zullen doordat ze door de fabrikant zijn begrenst toch nog aardig lopen op je cilindertje zonder teveel toeren te maken. ten tweede zal ik je aanraden eens op de duitse site scooter-attack.com te kijken want waar jij die 140 voor een zxje van daan haalt. via duitsland is het veels goedkoper, en je krijgt immers het zelfde.

mvg tim

Status
Not open for further replies.
Back