tnt cross stuurtje op aerox, past nie :|

eejz ik heb duz gisteren via internet een tnt cross stuurtje gekocht, nu heb ik de voor kant gestript en alles eraf gehaald. nu zit ik met een probleem dat als ik mn kappen erop heb en mn tnt stuur er ook op heb dat het duz niet past

moet ik nog iets naar boven halen want dat tnt stuur zit zeg maar tegen die kappen aan omdat ie nie zow hoog komt. alvast bedankt, als jullie toevallig foto's nodig hebben zeg t eff.

Advertisement - register to remove this

ik heb in 2 maand dit al 3x voorbij zien komen, jammer....

Ik zelf heb het ook mee gemaakt, en de beste oplossing is gewoon het lange model kopen.

Korte clamp kan je vaak ook nog wel voor een leuk prijsje kwijt (kon ik ook hier @ forum)

De lengte van het korte model is 12.5cm, als je wilt weten of ie op een bw's past moet je even gaan meten hoeveel ruimte je dan over hebt.
Gewoon iets van 10cm boven de stuurpen, en dan kijken of ie iets zou kunnen raken.

Last edited:
Originally posted by djmanta
ik heb in 2 maand dit al 3x voorbij zien komen, jammer....

Ik zelf heb het ook mee gemaakt, en de beste oplossing is gewoon het lange model kopen.

Korte clamp kan je vaak ook nog wel voor een leuk prijsje kwijt (kon ik ook hier @ forum)

De lengte van het korte model is 12.5cm, als je wilt weten of ie op een bw's past moet je even gaan meten hoeveel ruimte je dan over hebt.
Gewoon iets van 10cm boven de stuurpen, en dan kijken of ie iets zou kunnen raken.

het is zeer irritant dat je niet met TNT kan zoeken daarom moet je met Cross stuur zoeken.. die topics heb ik al meerdere keren door gelezen

Back