TK gevraagd SR of Neo's

Status
Not open for further replies.

Honda-X8R

Well-Known Member
Mijn vriendin wil een nieuwe scoot kopen. We zijn dus vanmiddag naar zo'n vuile afzetter van een dealer geweest. En daar moesten we voor een beetje SR (incl. data-tag, verzekering(wa+diefstal), slot en helm) 6000 piek neertellen. En voor de Neo's 5000.

Ik heb bij Vraag&Aanbod wel gelezen dat sommigen van jullie scooters kunnen kopen (nieuw en eerlijk) voor veel lagere prijzen als zo'n dealer.

Dat is dus mijn vraag, kan iemand me aan zo'n ding helpen. Het liefst een nieuwe SR.

Greetzzzz
 
Advertisement - register to remove this

erm.. 6000 voor een nieuwe SR met datatag, slot, verzekering en al die sjit is niet echt duur hoor.

Ik heb trouwens me benelli nog steeds te koop staan
smile.gif
 
Ik heb een sr2000 van augustus 2000. Staat 9400 km op de teller. Maar ben er altijd heel zuinig op geweest en eigenlijk alleen met standaard uitlaat gereden alleen een paar km met yasuni z. Zit ook een rms gasveer onder. Als je interesse hebt dan moet je me maar ff mailen: tombrama@hotmail.com. Weet niet wat ik er voor wil hebben maarre ik was pas van plan om hem over iets van 2 maanden weg te doen ivm auto of motor tegen die tijd. Maar voor een redelijke prijs valt er misschien wat te regelen.
 
Ik heb nog een SR LC(vorig model dus nog lekker met mina hor)

Overgespoten in zilver/grijs/rood door prof. autospuiter, ziet er wel mooi uit vinnik.
Verder istie HELEMAAL standaard, behalve een andere bocht onder de uitlaat.
Allemaal nieuwe onderdelen eronder omdat hij eerst opgevoerd was.
Dus: nieuwe krukaslagers, nieuwe pistonpenlager, nieuwe (originele) zuiger, nieuwe rollen, nieuwe trekveertjes, nieuwe drukveer, nieuwe (carbon polini) membraanplaatjes, nieuwe pakkingen (
tongue.gif
).

Verder heeft ie witte knipperlichten voor en achter, gepolijste carter+carterkap, van die nep-xenon lichten, een Kobe accu en een Sentry 3 (?) alarm.

Slechts 1500km mee gereden en ongeveer 1 1/2 jaar oud (geloof ik...)

Kopuh? Voor 3000 piek rij jij deze zomer op deze mooie SR.
 
Welke mongool vroeg er 5000 piek voor een Neo's, dat is wel errug veel
Nieuw kost 'ie 3500, maar over een half jaartje doe ik maybe die van mij weg voor 2000. Hij is 3 jaar oud, 10000km mee gereden waarvan 8000 een klein beetje opgevoerd (navigator=75km/h) en hij ziet er uit als nieuw nog nooit gevallen!!
 
Leer zelf eerst ff lezen Markie...
Niet zomaar iemand voor newbie uitmaken als ie nix fout doet.
Of zie ik het nou verkeerd? Dan zal het het bier zijn...
smile.gif
 
Ej, een Neo's zal dan wel 3500 nieuw kosten, maar knappe jongen die dat betaalt voor een nieuwe met wa+diefstal verzekering, helm, slot en wat al dies meer zij
smile.gif


maybe is 5000 dan nog wat duur, maar je komt wel aardig in de buurt...
 
sorry! had iets teveel bier gehad gister en ik voelde me kut dankzij een vriend van me en me scooter loopt gvd weer niet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top