TK: EVO NRG

Status
Not open for further replies.

ScooterDraz

Well-Known Member
Dit is een NRG uit 97 van een maat van een maat van mij. Maar al die zombo's hebben geen internet enzo dus ik post em hier maar.

Keb dat ding een keer gezien/gehoord
smile.gif


Hij is vetjes:
Mooi gespoten, rood wit blauw, zeer strak. Runner velgen.
Setup: Evo 70, 21 mm + powerfilter, Hebo krukas, Nardo (aangepaste min.hor.)
confused.gif

Nog een beetje kleine grut achter de karterkap enzo. Std. vertanding. Dus autowheelie. Rijdt goed voor AC!
O ja, ook nog Top Performences achterveer.

Ik hoor het wel.

Mzzls.
 
Advertisement - register to remove this

NTT was idd wel AC en LC. De NRG was ook wel AC te krijgen, maar dat was de snor-versie. Correct me if i'm wrong
smile.gif


[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 27 May 2001).]
 
ntt was toch ook altijd LC??? de NTT was toch de LC versie van de typhoon/tunderbolt??? of heb ik dat nou fout???
 
Originally posted by hebo70:
ntt was toch ook altijd LC??? de NTT was toch de LC versie van de typhoon/tunderbolt??? of heb ik dat nou fout???

De NTT was er zeker wel AC...
 
oh....cool....heb ze dan alleen nog nooit gezien die lucht gekoelde nrg's en ntt's maar goed ze zullen wel bestaan....
 
Luchtgekoelde Nrg's bestaan, dus een luchtgekoelde NTT waarschijnlijk ook... Wat een b*llshit, vervang de voorkap van je Typhoon, dan heb je je luchtgekoelde Nrg... Vervang de voorkap van je Thunderbolt, het je een luchtgekoelde Nrg, easy...

Greetz.
 
Sorry, het is idd een NTT, want ik kan me nu weer herinneren dat hij zo'n vleugel achterop had. Verder wel zo'n kap met van die oogjes erin. Zal ik wel door elkaar hebben gehaald.
 
oke bart heb je gelijk in bij een puch zip is dat toch ook kan je toch ook een sp kap op hangen heb je een lucht gekoelde sp met een voorvork met 2 poten......
 
Originally posted by hebo70:
oke bart heb je gelijk in bij een puch zip is dat toch ook kan je toch ook een sp kap op hangen heb je een lucht gekoelde sp met een voorvork met 2 poten......
en het ziet er een stuk beter uit dan die gare zip-kap
smile.gif
 
Nog sterker, er bestaat een Zip met 2 vorkpoten en een SP-voorkant (ongeveer dan)> Zip FR (Fast Rider)...

Greetz.
 
he ik kan je niet meelen dus vraag ik het maar hier:

Je zegt dat die NRG een paar runner velgen heeft. Heeft hij dan toevallig nog die originele 13" ergens liggen??????? So ja dan ben ik wel geinteresseerd in die 13" velgen
 
Je bedoelt toch niet die lelijke kleintjes?
Die originele hebben van die lompe grote banden en van die 3/4 spaaks minivelgjes.

Zoek je die?
Anders kan ik het wel ff vragen.

(Kan het bijna niet geloven, die dingen zijn leeeeluk!)
 
sorry ik dacht dat er standaard 13" velgen onder zaten, ik moet juist groter dan die 12" die ik nu heb, hebben...

Die 10" en dan ook nog van die hutchinson (correct me if I'm wrong) bandjes GADVERDAMME wat lelijk.......
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top