TK Evo membraan mina hor

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Kan ik denk ik niet echt iets zinnigs over zeggen. Maar het evo membraan is groter dan standaard, het lijkt mij dat het mengsel makkelijker door kan vloeien = goed
smile.gif


Originally posted by jorick:
ik heb nu gewoon een ori membraan met polini kleppen.. heeft zo'n evo membraan dan nog voordelen??

[This message has been edited by jorick (edited 11 July 2001).]
 
ik twijfel alleen of het nut heeft bij jorick....in standaard scooter klasse mogen ze toch maximaal 14mm carb hebben? nou dan weet ik niet of het nut heeft om een groter membraanhuis te plaatsen.....misschien wel maar denk het niet....
 
Dat is eik wel, maar he misschien is dat net die verborgen 2pk
tongue.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Originally posted by hebo70:
ik twijfel alleen of het nut heeft bij jorick....in standaard scooter klasse mogen ze toch maximaal 14mm carb hebben? nou dan weet ik niet of het nut heeft om een groter membraanhuis te plaatsen.....misschien wel maar denk het niet....
 
ik heb nu gewoon een ori membraan met polini kleppen.. heeft zo'n evo membraan dan nog voordelen??

[This message has been edited by jorick (edited 11 July 2001).]
 
Evo membraam heeft de zelfde afmetingen als een orgi membraam, alleen de kleppen zijn groter. Het membraam waarvoor je je carter moet weghakken is de Polini Big Valve....
*** ZUIGT AARS OP PIAGGIO !!!! ****
 
Originally posted by chezzmo:
Evo membraam heeft de zelfde afmetingen als een orgi membraam, alleen de kleppen zijn groter. Het membraam waarvoor je je carter moet weghakken is de Polini Big Valve....
*** ZUIGT AARS OP PIAGGIO !!!! ****

Nou op minarelli is die evo membraan wat groter dan std. membraan hoor!
Heb ook een evo membr.
 
za'k um maar gewoon kaufen?? het membraan van m'n matton apparaat is 17500 km oud en heeft nog van die std klepjes.. de reactie op het gas wordt steeds minder goed.. zullen wel openstaan ofzo.. van de week wilde ik bij matton membraan kleppen en een neue zuiger kopen.. allebei niet op voorraad
biggrin.gif
dan zet ik het membraan van de racer wil in m'n straat phantom..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top