TK: '06 Piaggio Zip SP Liquid Cooled (1.800 KM, Twins Tuned)

Status
Not open for further replies.

[5th]Nick

The Bad Guy
ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT!!!
ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT!!!
ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT!!!
ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT!!!
ONDER VOORBEHOUD VERKOCHT!!!

Vanwege het overbodig worden van deze scooter bied ik hierbij mijn zipje aan.

Het betreft een Piaggio ZIP SP LC uit 2006, Spierwit (Met Twins bestickering)

Deze zip heb ik vorig jaar gekocht bij Twins, en deze is door Anthony zo afgesteld dat hij 6,93 PK heeft gehaald op de Twins Tovami bank, terwijl alle onderdelen gewoon standaard zijn.

Scooter zelf heeft 1.800 KM Gereden en is dus zo goed als nieuw, olietank etc. zijn gewoon nog werkzaam (Hoeft dus niet zelf gemengd te worden), electrische start en de rest van het electrische systeem werk gewoon zoals nieuw.

Deze scooter is ideaal voor straatgebruik, Hij is ook geschouwd, en zal bij aflevering gewoon aangeleverd worden met kenteken, ik heb alleen (vanwege dat ik er nooit op rijdt, nooit het kenteken erop geschroefd)

Scooter is uitgerust met een Paioli RS24 achtervering (Dit is de Paioli variant van de Malossi RS24, heb alleen gekozen voor deze uitvoering omdat hij een andere kleur heeft, en dus minder diefstalgevoelig is)

Scooter heeft op de linker en rechter achterzijflank enige schade, dit is helaas gekomen vanwege het transport in de vrachtwagen van/naar meetings, maar voor de rest is deze scooter 100%!

Deze scooter is uitermate geschikt voor diegene die op straat een goed tempo wilt hebben, maar zonder de nadelen zoals de herrie die een terugloop uitlaat maakt etc.

Voor verdere informatie, of wil je een SERIEUS bod doen? Neem contact met mij op via mijn Email: nickvb105@hotmail.com (AUB NIET MSN TOEVOEGEN)

DSC02824.jpg

DSC02822.jpg

DSC02821.jpg

DSC02820.jpg

DSC02819.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top