Gevraagd Piaggio zip 4t lichten probleem

Shukri

New Member
Hallo,

Kunt iemand mij helpen ik zal zot woorden door de problemen van mij zip.
ik heb nu nog een probleem met mijn piaggio zip 4t hy is 2015.
Als ik de sleutelslot draai - de contact zit aan.
Ik druk op de achter rem en de koplamp brandt ook samen met de remlicht.
En die start moeilijk start meestal met heel kleinbeetje gas als ik te veel geef dan start hellemal niet.
En als die start dan werkt die goed op warm motor.

alvast bedankt!!!

Groet Rachev
 
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor de snelle reactie
Ik weet het niet hoe dat ik moet dat controleren.
Kijk eens naar je bedrading bedoel hij er mee. Zit er niet teveel roest op? Meeste min draaden gaan uiteindelijk dus naar het frame. Het gehele frame is dus je massa. Soms gebeurd het wel dat er teveel roest ergens op zit waardoor je geen goed contact meer maakt. En dan krijg je dit.

Haal eens je achtervleugel er af. En controleer de bekabeling. Ik heb persoonlijk een zip en ik ken het gehele kabelboom uit me hoofd. Probeer de contactpunten van je achterremlicht eens schoon te maken met alcohol.
 
het is van de achter rem licht maar ik weet nog steeds niet waarom dat zo gebeurd als ik de st
Als ik de kabels er uit trek dan is het opgelost en als ik terug de stop licht monteer dan doet die alweer
 
Ik kan je uitleggen waarom dit zo gebeurd als je de stekker weer terug steekt echter of je hier veel aan hebt is nog maar de vraag.

Dus ergens maakt de zwarte draad geen goed contact met je frame.
Ik heb een plaatje toegevoegd.
Het is de zwarte draad waar de groene pijl naar wijst.
Het best kun je misschien een multimeter gebruiken om de fout op te sporen.
Kijk ook of de fitting goed contact maakt met het lampje en of de connector schoon is en goed contact maakt.
achterlicht massa.png
 
Kijk eens naar je bedrading bedoel hij er mee. Zit er niet teveel roest op? Meeste min draaden gaan uiteindelijk dus naar het frame. Het gehele frame is dus je massa. Soms gebeurd het wel dat er teveel roest ergens op zit waardoor je geen goed contact meer maakt. En dan krijg je dit.

Haal eens je achtervleugel er af. En controleer de bekabeling. Ik heb persoonlijk een zip en ik ken het gehele kabelboom uit me hoofd. Probeer de contactpunten van je achterremlicht eens schoon te maken met alcohol.
Maag ik jou facebook of instagram zo ga ik jou niet goed begrepen via die website ik moet jou nog paar dinges tonen
Post automatically merged:

Ik kan je uitleggen waarom dit zo gebeurd als je de stekker weer terug steekt echter of je hier veel aan hebt is nog maar de vraag.

Dus ergens maakt de zwarte draad geen goed contact met je frame.
Ik heb een plaatje toegevoegd.
Het is de zwarte draad waar de groene pijl naar wijst.
Het best kun je misschien een multimeter gebruiken om de fout op te sporen.
Kijk ook of de fitting goed contact maakt met het lampje en of de connector schoon is en goed contact maakt.
View attachment 59890
Hartelijk Bedankt de probleem is precies dat denk ik ik za morgen eens kijken bij de lampje
 
Back
Top