Hiddeh Well-Known Member 28 March 2006 #1 Scooter : Yamaha aerox 2002 Sito Plus uitlaat 50cc Standaard rolletjes e.d. Nu heb ik de vario ring deruit gehaald, alleen krijg ik niet meer de v-snaar erop. Iemand tips hoe je dit slim kan aanpakken?
Scooter : Yamaha aerox 2002 Sito Plus uitlaat 50cc Standaard rolletjes e.d. Nu heb ik de vario ring deruit gehaald, alleen krijg ik niet meer de v-snaar erop. Iemand tips hoe je dit slim kan aanpakken?
Jaspah Nu ook een GC slet.. 28 March 2006 #2 achterpoulies inknijpen en je snaar er wat verder in leggen... Upvote 0 Downvote
Erwin280 Well-Known Member 28 March 2006 #3 als het goed is moet je dan even aan je koppeling draaien waar je snaar er nog omheen zit. Bij mij kwam ie toen wat losser. Upvote 0 Downvote
als het goed is moet je dan even aan je koppeling draaien waar je snaar er nog omheen zit. Bij mij kwam ie toen wat losser.
Vissa PB Guru 28 March 2006 #4 Poulies inknijpen aan de achterkant , dan zakt je v-snaar in de poulies en kan je hem over je vario-bus heenleggen :* Upvote 0 Downvote
Poulies inknijpen aan de achterkant , dan zakt je v-snaar in de poulies en kan je hem over je vario-bus heenleggen :*
Hiddeh Well-Known Member 28 March 2006 #6 RemcoV said: Poulies inknijpen aan de achterkant , dan zakt je v-snaar in de poulies en kan je hem over je vario-bus heenleggen :* Click to expand... Moet je dat niet doen om hem ERAF te krijgen? ik moet em juist EROP krijgen. edit: nevermind, snap het al.. Upvote 0 Downvote
RemcoV said: Poulies inknijpen aan de achterkant , dan zakt je v-snaar in de poulies en kan je hem over je vario-bus heenleggen :* Click to expand... Moet je dat niet doen om hem ERAF te krijgen? ik moet em juist EROP krijgen. edit: nevermind, snap het al..
cpihussar blaaa 28 March 2006 #7 zoals iedereeen hier boven al zegt achter poulies inknijpen luisterr dannnn Upvote 0 Downvote