This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Geen plek voor partytenten daar beginnen we niet aan. Verder afstellen op grasveld? Er is ook geen toegang tot de weg voor 12 uur. Verder kan er ook pas ingeschreven worden vanaf 12 uur.

lijkt me opzich wel relax met zoon partytentje maarjha als 100 man dat denken Hij gaat zowieso wel mee
k Heb er zin an..

edit: ok dan laten we hem thuis ook goed..

Vraag,

indien het gaat regenen. Is er plek om scooters een beetje droog te plaatsen ?

Personen maakt mij niet uit, scooter is heilig toch

Lijkt mij ook wel interessant voor mensen die van ver komen met scooter, zonder busje / dichte aanhanger....

Zou namelijk best wel zonde zijn.

(Ik kom zelf zonder scooter, maar is mij gevraagd om op een scooter te letten. En van die scooter zou ik het zeker zonde vinden als deze in de stromende regen kwam te staan. Vooral omdat ik zijn uitlaat overkoop )

Of gewoon maar met zijn allen duimen / bidden dat alleen het zonnetje gaat schijnen ? Kan ik in ieder geval mijn 8) op..

o0SmòÓkE0o in UnDaCoVah stylo... haha

Er is niet veel plek om te schuilen hoogstens die luifels aan de bedrijven. Het adres is de nedervonder in oisterwijk.

Originally posted by zipfreak
Er is niet veel plek om te schuilen hoogstens die luifels aan de bedrijven.

Okay.. weten we dat in ieder geval ook weer

Dan MOET de zon morgen maar schijnen.. haha

Jullie suc6 morgen met de laatste loodjes...

Ennuh allemaal tot morgen...

Originally posted by Razma
ga lekker op theekrans bezig ofzo? :|

Anders doe je ff kansloos....
Jezus , ik zeg al1 dat ik kom , meer niet , als je niet tegen wat geouwehoer kunt snap ik uberhaupt niet wat je op een meeting zoekt :L

Tjuus , bis morgen (en oordeel niet over me al je me niet kent :L :L :L )

oja ik verwacht wel taart van jullie... ik neem monique mee we hebben 14 maart weer een jaar der bij
hoe houd ze het uit met mij ...

Status
Not open for further replies.