Originally posted by Hessman
Als dat je motivatie is, kobus, mol, en ons bierkoerier team, zullen best wel een biertje drinken,. en die rijden NIET.. ik denk dat we onszelf niet als nrx dude zullen beschouwen en gewoon in onze tent een lekker pilske kunnen nemen op een mooie zondag.
Heel zeikerig, maar dat kan nylez toch wel goed vinden ?
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
[Weet iemand hoe duur een boedelbak is om voor een dagje te huren ?? :X]
Originally posted by seaberd
mmm zad net te denken ik kom toch met me scooter... ga ik ff checken in de schuur hoe hij der bij stond... lag hij om tegen de muur :S kappen beschadigt ...
Denk nietd at het me lukt om in 1 dag ff de klappen opnieuw te spuiten.. Misschien wel ff proberen zo ver mogelijk weg tewerken maar dan kom ik wel met lelijke kappen aan :'(
offtopicOriginally posted by seaberd
mmm zad net te denken ik kom toch met me scooter... ga ik ff checken in de schuur hoe hij der bij stond... lag hij om tegen de muur :S kappen beschadigt ...
Denk nietd at het me lukt om in 1 dag ff de klappen opnieuw te spuiten.. Misschien wel ff proberen zo ver mogelijk weg tewerken maar dan kom ik wel met lelijke kappen aan :'(
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Klote dan moet ik later van huis weg , of is er in de buurt een leuk weggetje waar je kan warmrijden/testen?
Originally posted by MoSSeL
offtopic
Donderdag 11 maart 2004
[22:35:44] MoSSeL: mischien isser bij ons nog plek @ aanhanger
[22:35:51] MoSSeL: als je scooter mee wil nemen
[22:36:08] Remon aka Th: gaat niet mee
[22:36:11] MoSSeL: oh
[22:36:15] Remon aka Th: want kappen zijn rot
[22:36:19] MoSSeL: oh
[22:36:23] MoSSeL: :S
8P
ps. ik ben er ook alleen zonder me zip