Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Razma
we hebben het toen zelf een hele tijd terug geregeld en ik heb ook m'n afspraak gehouden.. dan ga je niet ook later wat anders regelen... maar ik ben niet de enige die gemerkt heeft dat er zo'n dingen gebeuren..

verder had ik nog drie sponsors (heb ik ook @ zipfreak) gezegd, maar helaas. De juiste afspraken maken is vrij belangrijk als je zoiets als dit wil organiseren...

zullen we dit via pm doen zodat dit topic neit vol komt te staan :?
 
Nee, het is namelijk alles behalve onzin.

De beste tip die ik je kan geven is het wat rusitger aan te doen, je hebt het blijkbaar niet erg in de hand.
 
En wat dan nog? Iedereen kan foutjes maken.. Net alsof Lelystad soepel is verlopen. Om nou meteen de hele meeting te gaan boycotten vanwege een andere testbank.

Ik vind het ook niet tof dat Razma het al had geregeld en dat het voor niks is geweest. Maar nu is er een x een grote legale meeting in Nederland, en dan zeiken jullie het meteen weer af.
 
Originally posted by nylez
en daardoor heb ik dus op een of andere manier een fout gemaakt door hem niet te hebben gelezen of het niet goed door hebben gehad.

je hebt 'm wel gelezen.. en terug gepm'd of er ook korting was voor de crew op de testbankprijzen..

verder wil ik wel verder via pm gaan.. maar blijkbaar is toch alles geregeld met van der kruijs, dus ik heb verder nog weinig te doen of te regelen...
 
Originally posted by F12 AC
En wat dan nog? Iedereen kan foutjes maken.. Net alsof Lelystad soepel is verlopen. Om nou meteen de hele meeting te gaan boycotten vanwege een andere testbank.

Ik vind het ook niet tof dat Razma het al had geregeld en dat het voor niks is geweest. Maar nu is er een x een grote legale meeting in Nederland, en dan zeiken jullie het meteen weer af.

ik trek me gewoon terug uit de organisatie en heb uitgelegd waarom. Verder wens ik de organisatie nog veel succes....

Verder maakt het me niet uit...
 
En als je weet hoeveel tijd en planning er in lelystad zat.. En deze gasten willen dat in 1 maand doen en dan beter.. Dan moet je ook tegen kritiek kunnen van mensen die zoiets al eerder hebben gedaan..

Ik zeg alleen dat het tyfus moeilijk zal zijn om orde te houden met 5 man en alles goed te organiseren.. En als je flink wat foutjes maakt kan het uitlopen op een drama, gewonden etc...

En omdat het een grote legale meeting is is het belangrijk om ervoor te zorgen dat het goed verloopt aangezien de kans als het slecht gaat heel klein wordt op herhaling van een grote legale meeting...
 
Originally posted by F12 AC
Maar nu is er een x een grote legale meeting in Nederland, en dan zeiken jullie het meteen weer af.

Dit is niet om het af te zeiken, maar om de organisatie aan hen verstand te brengen waar ze mee bezig zijn.
Het gedoe met die testbank is ook maar 1 incident.
 
hou aub op we zijn niet met 5 man
dat zijn er 5 van de ( tot nu toe ) 11 man

en die zitten op scooterforum vandaar die namen~!!
 
Originally posted by Enrico@nrg
En wie mag jij dan wel zijn? Met je nauwkeurige vd Kruijs bank uhum..

ik probeer toch ook een leuke dag voor jullie te regelen?

maar laat razma en mij dit met zijn tweeen oplossen aub
 
Ook best.. Veel suc6 ermee.. Ik zou alleen nergens aan meewerken als ik niet zeker wist dat er geen gewonden e.d bij vallen.. Dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben en dus niet meewerken aangezien 1 maand gewoon te kort is..

Maar ik hou er nu mee op, zo denk ik erover..

In ieder geval wel suc6 en ik hoop dat het wel goed verloopt zonder ongelukken e.d..
 
ok ik vind het erg lullig voor inne omdat ze ook haar best heeft gedaan.

maar toch moeten we vedder want het MOET gewoon een succes worden, en de opkomst zal groot zijn

mzzls polak
ps. ik ben voor custom show (wel leuk om dat te zien)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top