This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

tillotson 29,5mm

Bling_Bling

Citta owner
Ik kan er eentje kopen met spruitstuk maar nu heb ik gesearcht op het forum en nu zie ik dat je zo een beetje blijft afstellen...

raden jullie mij deze aan voor bijna dagelijks gebruik(geen lange, mee naar school)

Mijn setup:

Mk ProraceII stage 3 SH tuned
carb???
Yasuni c20
MHR2000
Delta
Selettra binnenrotor

En om er echt veilig mee te rijden moet je dan ook elke dag je afstelling voor het rijden checken?
of is het verschil niet heel groot?

alvast bedankt

Niet doen, pleur er lekker een 21/24/25mm oid op. Is echt niet geschikt voor dagelijks gebruik.

Noujha het lijkt me zowieso niet zo heel verstandig om met deze setup (bijna) elke dag naar school te cruisen Maargoed, aangezien het weer bijna iedere dag anders is (luchtvochtigheid etc.)zal je je carb toch elke dag iets af moeten stellen. Of dit ook "link" zal worden durf ik je niet te zeggen. Ik heb wel vernomen dat deze carbs luisteren naar een vrij preciese afstelling. Conclusie : lijkt me niet echt handig voor naar school etc.

Nee, je moet idd voor elke keer dat je gaat rijden hem afstellen.
Ook luisterd het allemaal zeer nauw, als hij voor je gevoel lekker loopt, kan hij makkelijk zeer arm lopen en dan gaat het fout. Stelregel bij Kartcarb. is gewoon constant afstellen en zonder mengselmeter/testbank gaat het fout.

Dus niet doen!
Zoals je ook had kunnen zien, gebruikt NIEMAND een kartcarb voor dagelijks gebruik, en ALLEEN voor sprinten oid.

Tinne

Heb je idd zin om voordat je naar school hem af te stellen en dan als je weer weg gaat van school weer moet afstellen? (en dat allemaal zonder apparatuur en dus een grote kans dat het fout gaat?)

Tinne..

Niet dat ik altijd met me scoot naar school ga was maar een soort van voorbeeld

Maar ik ga er dus niet aan beginnen want ik heb geen bank tot mijn beschikking.

dan maar een 25 dell

Doh had ik maar me mond gehouden over dat naar school gaan

Nee dan neem ik in ieder geval een carb waar de sproeiers bij elke dealert te krijgen zijn dell Orto dus

En ik als een recht/kort spruistuk en een binne draaiert dus das compenseert het weer een beetje(de gasreactie)

Originally posted by Tinne

Zoals je ook had kunnen zien, gebruikt NIEMAND een kartcarb voor dagelijks gebruik, en ALLEEN voor sprinten oid.

Tinne

Niemand gebruikt meer een kartcarb... Het was 2 jaar geleden een hype, en nu weet iedereen dat het gewoon enorm verotte tering-apparaten zijn, waar ik nooit in heb geloofd...

ach.. Ik ga er een gebruiken, de heren van Red Hot en Yellow Hot gebruiken ze... Dus niemand wil ik niet zeggen. Maar het klopt idd dat toen bijv Alfonso & Alexander, en Twins ermee gingen kloten het een hype werd....
Maar boeiend!

Tinne..

Last edited:
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Niemand gebruikt meer een kartcarb... Het was 2 jaar geleden een hype, en nu weet iedereen dat het gewoon enorm verotte tering-apparaten zijn, waar ik nooit in heb geloofd...

Ik gebruik hem ook nog en hij loopt lekker zal wel een keihin gaan testen of die het beter gaat doen dat weet ik nog niet als je ze goed afstemd doen het leuk!