This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

tijdje terug gelaserd

sf

T.d.L. Tuning
kwam een tijdje terug om 20.00u van mijn werk af en reed door een dorpje, ik kwam een bocht uit en daarna volgede een lang stuk rechtte weg, ik reed ong 70 op de teller, binnen de bebouwde kom, toen er ineens een motoragent langs mij kwam rijden, en zei dat ik mee terug moest rijden, dus tja, toch maar gedaan, en ja hoor, daar stonden ze met zo'n kinderachtig schiet apparaat, gelukkig reed ik niet volgas, maja, toch wel al gauw 25-30km/u te hard, binnen de bebouwde kom, waar je dus maar 35 mag.
eerst deed ie aardig, en stelde vanalles voor, of morgen naar het bureau en daar op de rollenbank, wat mij een mega mooi idee leek, of in beslag name voor nader onderzoek, of gewoon een bekeuring, en ja, omdat ik mijn scooter nodig heb, en echt helemaal geen tijd had voor die rollenbank, gaf, die in het begin aardige agent, nu ondertussen een eikel, me gewoon een bekeuring, van;
115€8P :|
en ja, het was idd stom om daar te hard te rijden ja, maar ik kom van mijn werk, ik houd me daar nog in, maar ik wil g*dvrrrr ook wel eens een x thuis aankomen, ff eten, enz.
maja, is gebeurd, op de afschrijving na...
meteen 1ste boete in 3 jaar.
bewijs spoedig online.boete hier te vinden

Last edited:
had gewoon gezegd morgen op de rollerbank!!

kom je thuis doe je ff snel 8 gram rolletjes in je vario. klaar!!
10 min werk. das snel verdiend 115 euro:#

zou ook best kunnen, dan had het me misschien nog meer gekost, dit staat er trouwens ook niet in, de dag erna had ik echt belangrijkere/persoonlijke dingen te doen, waar 115€ niet tegen op konden. ik moest wel werken, want het was mega druk, maar kon iets eerder naar huis, en was nog bijna te laat.
anders was ik echt wel gegaan, maja, ik kon dus ook echt niet,

Mag je geen andere persoon met jouw scoot naar het bureau laten gaan?

D'oh je bent wel stoer hoor dat je bewijs levert

Maarre goh als ik jou was geweest had ik het wel geweten, ff op die bank idd gewoon ff vet kut afstellen, is idd lekker verdient.
voel je je net zo'n dealer

Originally posted by PsychoDude_666
D'oh je bent wel stoer hoor dat je bewijs levert

Maarre goh als ik jou was geweest had ik het wel geweten, ff op die bank idd gewoon ff vet kut afstellen, is idd lekker verdient.
voel je je net zo'n dealer

zoals ik al zei:
{! ik kon niet, en had mijn scooter die dag nodig...
okay
en stoer zijn omdat ik bewijs lever, dat is gewoon een teken dat ik geen bull verhaal ophang,
en als je onderhand 3 jaar op een opgevoerde scooter rijd, dan moet je de gevolgen maar een x accepteren...

daar heb je gelijk in... be a man an accepteer het als je er op geen enkele manier onderuit kan komen...
tog vind ik het jammer voor je

ik las laatst volgens mij in de krant dat de lasergun na 1 januari niet meer gebruikt mocht worden.

niet op letten,dan denkt men AH VET MAN KOM IK GA TUNUHHH

en dan zie je net, vanaf 1 januari de meest zware controles ooit

kassa!:| net als met die 50km/h zooi,niet op letten

en laseren zuigt,kheb ook zon boete,115 euro,STOUTE WOUTEN

maar bureau gaat niet,je moet mteen kontant betalen,of thuisgestuurd krijgen,rollerbank KAN NIET..ofja dat zei een agent hiero tegen me