kwam een tijdje terug om 20.00u van mijn werk af en reed door een dorpje, ik kwam een bocht uit en daarna volgede een lang stuk rechtte weg, ik reed ong 70 op de teller, binnen de bebouwde kom, toen er ineens een motoragent langs mij kwam rijden, en zei dat ik mee terug moest rijden, dus tja, toch maar gedaan, en ja hoor, daar stonden ze met zo'n kinderachtig schiet apparaat, gelukkig reed ik niet volgas, maja, toch wel al gauw 25-30km/u te hard, binnen de bebouwde kom, waar je dus maar 35 mag.
eerst deed ie aardig, en stelde vanalles voor, of morgen naar het bureau en daar op de rollenbank, wat mij een mega mooi idee leek, of in beslag name voor nader onderzoek, of gewoon een bekeuring, en ja, omdat ik mijn scooter nodig heb, en echt helemaal geen tijd had voor die rollenbank, gaf, die in het begin aardige agent, nu ondertussen een eikel, me gewoon een bekeuring, van;
115€8P :|
en ja, het was idd stom om daar te hard te rijden ja, maar ik kom van mijn werk, ik houd me daar nog in, maar ik wil g*dvrrrr ook wel eens een x thuis aankomen, ff eten, enz.
maja, is gebeurd, op de afschrijving na...
meteen 1ste boete in 3 jaar.
bewijs spoedig online.
boete hier te vinden