This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

tiesto beste dj ter wereld?

sf

T.d.L. Tuning
dit stond op de home pagina van zonnet

Dj Tiësto beste dj van de wereld
LONDEN (ANP) - De Nederlandse dj Tiësto is als eerste niet-Brit gekozen tot nummer een in de jaarlijkse tophonderd van het Engelse DJ Magazine. Deze tophonderd geeft wereldwijd de populariteit van de dj's aan. Vorig jaar eindigde dj Tiësto nog op de zesde plaats.

,,Dit is de droom die ik altijd heb gekoesterd: ooit nummer een van de wereld worden'', reageerde vrijdag dj Tiësto wiens echte naam Tijs Verwest is.

De tophonderd wordt sinds 1993 samengesteld aan de hand van stemmen van het publiek. Het was de achtste keer dat de lijst uitkwam. Tiësto liet eerdere winnaars als Paul Oakenfield en John Digweed achter zich.

De Nederlandse artiest werd in juli eveneens in Londen uitgeroepen tot beste club-dj tijdens de Dancestar, een jaarlijkse awardshow. Hij kreeg eerder een Zilveren Harp en enkele TMF-awards.

Ook andere Nederlandse dj's deden het goed in de jaarlijkse tophonderd. Behalve Tiësto staan Armin van Buuren en Ferry Corsten in de toptien op respectievelijk de vijfde en negende plaats.

wat vinden jullie hiervan?
ik vind nl, dat je een dj gewoon niet als beste kunt uitroepen, omdat je gewoon je betere en mindere nummers hebt, zoals tiesto ze ook wel heeft.
welke dj het wel zou moeten zijn zou ik ook niet weten.

Heeft weer alles met smaak te maken... en is dus niet gemakelijk (mogelijk) om de beste DJ te kiezen...

Is toch allemaal een kwestie van smaak

Doe mij maar Jeff Mills, zie dat draaitempo maar is bij te houden

Je kan natuurlijk op verschillende manieren bepalen of hij de beste is. Je kan bijvoorbeeld 1000 mensen die van club houden vragen welke dj ze dan het beste vinden. Je kan ook kijken naar welke dj het meest verdient per uur of je kijkt naar wie de meest gevraagde (club)dj is... Misschien is het wel een combinatie van dit alles.
Mijn mening over Tiesto: hij heeft soms wel relaxte nummers, maar een hele set van um vind ik nix. Ik ga dan ook voor Dana, Pavo, Technoboy, Luna (ga ik vanavond heen ) enz enz.

Keej Thijs draait goed, maar heb zelf liever iets harder. Ik heb zelf ook hardere style.

En ff over het artikel: het is Paul Oakenfald.

Ik weet niet of je het gewoon gekopierd heb of dat je het over getypt hebt.

Originally posted by Deejay
Keej Thijs draait goed, maar heb zelf liever iets harder. Ik heb zelf ook hardere style.

goedzo.....

Oakenfold dus

Originally posted by Deejay

pfff eerst ff rondkijken dan commentaar geven.

Bron:
http://bh.braincompany.net/home.php3

bericht : Althans de headline bericht is vrij lang

Press release (01-11-2002): Tiësto, The number one of the world

Last night, October 31st, at the DJ Magazine ´DJ Top 100´ award the new annual DJ top 100 of the world was anounced. Tiësto was officially elected the number one DJ in the world.

Tiësto, who was at number six last year, is the first non British DJ to win this prestigious award. Last year Sasha, Paul van Dijk, Paul Oakenfold, Danny Tenaglia and John Digweed were held in higher regard. Now these gentlemen will have to grant Tiësto the honour of being the best DJ in the world for a whole year.

Lekker Puh

Ik ben t er mee eens in ieder geval ....Tiesto roeld

Last edited:
Een dj wordt niet beoordeeld op de muziek stijl die hij draait, maar of hij goed reageert op het publiek, in het publiek opgaat en het publiek geeft wat het wil.
En of jij er nou graag heen gaat heeft met smaak te maken

Nah kmoet toegeven dat Tiesto in zijn genre wel erg goed is hor! zijn techniek is wel Uber... Die gast heb het echt gemaakt! Kheb echt respect vor em....

Maare zoals ik al zei: hij is vet in ZIJN Genre, dus niet in die van MIJNE!

Neuj......Technoboy/SuperMarcoMay(ik beuQ hard/zij BeuQt Hard....deze man BeuQt VEEL Harder! ) /Danielle Mondello/ Paul (technisch zO Uber! 8) ) Pavo (Deze gast ken alles man!) enne ok....Dana ook wel (jammer dat ze Te commerciel wordt) maare volledig respect voor dat.....zou ik ook doen!

Deze Dewds (en Tjik dan) HEERSCHEN in MIJN Genre!

Dit heeftn iet alles met smaak te maken; platenkeuze is heel belangrijk, verovlgens de techniek, hoe mixt ie, en dan andere dingetjes zoals scratchen, of op andere manieren met plarten en beats spelen. En offcourse not Gielen styliz scrachten enzo. En dit lijkt mij niet gebaseerd te zijn op zijn uitgebrachte plaatjes...

Mja wat je ook veel ziet is....dat mensen over een dj oordelen aan de hand van hun uitgebracht nr's! dat zegt natuurlijk helemaal geen ene aars over hoe hij dan draait! Dan ken hij nog wel brak zijn qua produceren, misschien draait ie wel de sterren van de hemel!

FF nog iets! wat vinden jullie nou van Paul Oakenfold? je weet wel is die gast van dat nr Starry Eyed Surprise ofziets...daaro zingt die doed van Crazy Town in. Nou hij staat al jaren aan de top van beste dj's ter wereld! Damn......kvind em echt BRAK! hij doet het goed in Engeland ok.....maare was dan in hemelsnaam de reden dat hij al zo lang aan die top staat??

TIESTO ZUIGT!!!!!!!

Dj Tiesto is gewoon een arrogante lul die alleen maar op geld uit is, dat lijkt me gewoon duidelijk.
Laatste keer dat ik hem zag was op 4 elements sow wat draaide die bagger zeg.

Er zijn toch echt wel tien keer betere djs dan Tiesto.

mag ik vragen of er hier ook mensen zijn die Tiesto ooit in het echt (bij voorkeur in een club, niet op een groot feest waar ie voor 1 stijl wordt ingehuurd) hebben meegemaakt?

ik wel dus, ben 3x naar Tijs geweest in groningen en heb em nog op verscheidene andere plaatsen gehoord, en zijn stijl is Uber...

heeft bijna elke dj maar 1 stijl, tijs heeft er wel 10! 9||6
hij bouwt een set op goed als geen ander, en mixed vanalles door elkaar. Laatste keer in The Palace Groningen (waar ik niet bij was maar vrienden van me wel) draaide ie heel gevarieerd, van 2 step/garage tot techno/hardstyle.
Dat is dus de Echte Tiesto,

en voor mij toch zeker terecht DJ nr1 van de wereld!