The godfather

mastervanloon

van Owntjes
Oi jungs!
Ik heb zojuist the godfather @ pc gekregen. IS alleen een gebrande versie. Nu hoorde ik dat je met een gebrande versie wel de auto in kunt, maar niet meer uit en dat je muisrichtingen verkeerd om staan.
Dit klopt dus.
Hebben jullie al ideeen hoe dit is op te lossen?

Groeten:)
BTW, vet spel! Mooie graphics, gezichten etc. zijn echt levensecht!
 
Advertisement - register to remove this

Ik zal meteen nog even herhalen dat linken naar cracks en dergelijke andere warez niet mag :)
 
Ik heb het ook al een tijdje, je moet geen crack gebruiken anders werkt ie dus niet. Zonder crack werkt ie gewoon prima :)
 
Idd, ik heb ook de prima versie. (met 1,5mb gedownload 8))

Vind het zelf ook niet zon geweldig spel. San andreas nog steeds veel leuker.
 
Ik vind het een prima spel..

Binnenkort fftjes een dagje aan besteden denk ik :) , lijkt me best leuk al die missies.. :)

Lekker mensen afpersen enzo :W
 
Ik zit nou volgens mij bijna op het einde, moet alle compounds van andere families opblazen, Little Italy, Brooklyn en New Yersey zijn al helemaal van mij :p, graphics zijn niet zo super maarja de gameplay is goed.
 
tuynheck said:
Idd, ik heb ook de prima versie. (met 1,5mb gedownload 8))

Vind het zelf ook niet zon geweldig spel. San andreas nog steeds veel leuker.


ben ik cooler als ik em op een paar sec na de pre had? , en em daarna op mijn dump gegooit heb met 11mb/s ofzo?
 
Nja ik dus ook the godfather,...

Maar die wil dus niet werken, althans wel met de crack maar als ik dan met de muis naar links gaa gaat die naar rechts en zo ook andersom, en kan niet uit de wagens...

Sommigen zeiden dat je gewoon disc4hide en deamontools moet doen...maar dan doet het spel niet :S

Iemand ideen of uitleg¿
 
bakel said:
Nja ik dus ook the godfather,...

Maar die wil dus niet werken, althans wel met de crack maar als ik dan met de muis naar links gaa gaat die naar rechts en zo ook andersom, en kan niet uit de wagens...

Sommigen zeiden dat je gewoon disc4hide en deamontools moet doen...maar dan doet het spel niet :S

Iemand ideen of uitleg¿


Muis op de kop houden :p
 
Ik speel nooit spellen maar iemand uit m'n klas zat hem te spelen op zijn laptop vandaag, echt mooi spel. Veel details in de kleding en auto's enzo. Zag er goed uit (of is dat tegenwoordig bij alle games?).

Maandag eens kijken of hij op mijn laptop draait maar denk dat het spel te zwaar is.
 
Rudy_W said:
Zijn jullie nou echt zo blind?, lees de .nfo eens en voer die crack uit in windows 2000 mode........


toch eigenschappen doen op de exe bestand en dan uitvoeren als : windows 2000?
 
Back
Top