Tha bomb -=ATC crew=-

Mooi project kerel! Goed dat je zoveel mogelijk uit een AC scoot probeert te halen, het lijkt de laatste tijd een hype om AC scooters naar LC om te bouwen :p Eindelijk verandering!
Als je de 18 pk haalt, mag je héél trots zijn! Is een heuse uitdaging.
Ik zou enkel van je raceplannen afzien! Je gaat gevlamd worden tot je erbij gaat huilen. Gewoon gebruiken voor meetings en sprints (wat eigenlijk wel moeilijk is hier, maarja :rolleyes: ).

Ik ben nieuwsgierig wat je met je voorkap van plan bent ;)
Greetz Dimitri
 
project op zich is echt :W , home tunen en dan nog AC vindt ik gewoon een prestatie

maar ik vrees dat ik mezelf zal moeten aansluiten bij de algemene opmerking : je zal wss gevlamd worden door die o zo lichte zipjes met die gruwelijke wegligging en kleine velgjes :( (hoewel ik dit spijtig zou vinden gezien ik vindt dat de zip lang genoeg heeft rond gereden)
 
Originally posted by BoTJe

en het is nu toch niet om te zeggen dat IEDEREEN met een zip raced ;)

Toch bijna iedereen: top 10 van afgelopen jaar: 9 Zips en één SFX (heftig gemodifiëerd: LC en inlaat op carter verplaatst).
En er zijn maar een 10 tal rijders die alle wedstrijden gereden hebben.
Maar het is wel degelijk mogelijk om met een AC Scooter een wedstrijd te winnen (Bob Peeters aan boord van een SFX, op een regenachtig circuit in Antwerpen in 2002). Zijn scooter had toen +/- 14 PK, wat mij ook zo wat de limiet lijkt voor een AC SR. (moest je, op een betrouwbare bank, er toch 17 pk uit krijgen: petje af)
 
bedankt voor de leuke reply's allemaal :)

@Dimi volgens mij woon jij achter de polderstraat ofzo?? check ff je PM

@Anton het is niet echt de bedoeling dat ik meedraai met de top, ik wil gewoon voor de dag komen met een niet alledaagse vlammende setup. Tevens heb ik al met Wille gesproken over de Indoor klasse (AC), momenteel ben ik nog grondig aan het twijfelen tussen promo vario (zoals je al zei zitten er leuke circuits tussen :) ) en de indoor klasse, check ff je PM ik zit nog met enkele vragen hierom trendt :p

grtz
 
Last edited:
Vette scooter fabriziracing!! Als je op de bank gaat laat dan iets weten wil gerust wat foto's komen nemen. En btw als je nog webspace nodig hebt contact me;)

Greetz
 
Dan ga je beter toch naar de promovario ipv de indoorcup. Indoorcircuits zijn wat klein voor die 'lange' Sr.
Mja, iedereen heeft een zip omdat Pia gewoon snel is :p Toch wel leuk initiatief om te bewijzen dan een mina ook (even?) snel kan zijn. Jammer dat dat bijna elke mina zo lomp is :? Behalve dan de Sonic :)

Off: heb Pm gecheckt, Pm'ed back ;)
 
Originally posted by DME3
Dan ga je beter toch naar de promovario ipv de indoorcup. Indoorcircuits zijn wat klein voor die 'lange' Sr.
Mja, iedereen heeft een zip omdat Pia gewoon snel is :p Toch wel leuk initiatief om te bewijzen dan een mina ook (even?) snel kan zijn. Jammer dat dat bijna elke mina zo lomp is :? Behalve dan de Sonic :)

Off: heb Pm gecheckt, Pm'ed back ;)

Pia net zo lomp, behalve de Zip... Ken niet zoveel andere kleine pia scootertjes hoor.. en mina heeft Jog nog. ;)
 
Originally posted by DME3
Behalve dan de Sonic :)

sonic heeft (heel)weinig bodemspeling ivm de zip :(

ik zou verder als ik jou was promo gaan rijden, als het niet de bedoeling is om aan de op te draaien , zeker . bij een indoor bouw je alleen technische ervaring op, maar verder ligt de baan er steeds hetzelfde bij , als je van zo'n indoor dan overschakeld op een outdoor sta je voor heuse verassingen , imo gaat theorie als je outdoor kan rijden kan je alles op, en niet andersom :)
 
terug wat updates

malossirotor.jpg


geperforeerdcarterdeksel.jpg


aim.jpg
 
Back
Top