Tha bomb -=ATC crew=-

fabriziracing

XFS-member
Deze scoot kocht ik in 1998, waar er nu ondertussen al veel aan verandert is. (deze foto's komen later online, niet genoeg webspace)

De opbouw hiervan is eigenlijk bedoeld om volgend jaar deel te nemen aan Promo Vario.

De bedoeling was om hem Ac te houden en te kijken hoever Ac kan gedreven worden.

Setup is:

-70cc Evo MST tuned
-carters MST tuned
-skf C4 lagers
-hebo krukas
-hebo vario
-hebo verstelbare koppeling
-malossi halfpoulie
-malossi kevlar belt
-malossi mhr achterpoulies
-malossi wing bell
-hpi binnenrotor
-21mm carb (wordt vervangen naar 19mm)
-yasuni c20
-AIM toeren/temp
-killswitch
.........


Dscf0228.jpg

AIM en evo cilinder
Dscf0220.jpg

voor het eerst alles terug gemonteerd
Dscf0222.jpg

sebac achterveer
Dscf0233.jpg

Dscf0235.jpg

yasuni c20

Dscf0245.jpg

de voorkant (is nog veel werk aan)
Dscf0246.jpg

Dscf0247.jpg


Doel is om 17a18pk te scoren met dit blok.

(meerdere foto's komen online, zodra ik meer webspace heb)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Ozdorp
Ziet er goed uit... hoe is het met je viper project eigelijk? Ben ik wel erg beniewd naar. Al op de bank geweest met de evo?

Nog niet binnen 2weken ga ik ermee op de bank, vandaag een 25mm polini bigvalve gekocht voor de viper(min vert). Ik heb foto's maar jammer genoeg geen webspace meer
 
phat projectje fabri:p
ik kan niet wachten op sprint tussen mina AC/mina LC/pia AC/pia LC (jij en zidox weten wel wie ik daarmee bedoel :p)
 
Originally posted by beunhaas
phat projectje fabri:p
ik kan niet wachten op sprint tussen mina AC/mina LC/pia AC/pia LC (jij en zidox weten wel wie ik daarmee bedoel :p)

:! we moeten gauw terug eens een meetinkje organiseren onder ons :#
 
ey vraagje...hoe kan je zo'n killswitch op je scoot bouwen..want ik heb geen kabelboom meer en ik heb ook binnenrotor duss..:S..hoe kan ik em dan aansluiten!?!?!..

GreetZ Kenny
 
Originally posted by Opzorp
Ik volg je vertikaal projectje al een tijdje op het NO45 forum, maar helaas weinig updates. Wat is de gehele setup nu?

Vertikaal?
Vet ding btw, succes met de races.
Denk dat SR toch iets te "log" is.
 
dus terug een update

Wat zitten frezen/hakken in m'n cilinder, met de aankomende feestdagen eens een digi cam aanschaffen, zodat ik regelmatiger updates kan nemen. Verder ook subframe aanpassen, maar dat wordt nog afwachten.

Wat moet nog gebeuren:
-testbank
-startnummer
-....

MST-%202.jpg
 
Nog altijd van plan om er mee te gaan racen? Het zal niet simpel zijn om met een AC SR in de promo vario goede resultaten neer te zetten, de top 5 Zipjes zijn echt wel snel. Ook op de kortere circuits heb je het met een relatief "zware" SR niet makkelijk. Ik ben er zeker van dat je LC meer kans maakt. Maar ik zou zeker proberen deel te nemen, de promo vario is een heel toffe race formule met mooie circuits. In ieder geval veel suc6 met je project.
 
Back
Top