PhotexNL
Member
Hoi allemaal ik heb een bijzonder dingetje met mijn tgb. Ik zag dat er een eerdere post was over een neos met een vergelijkbaar probleem dat helaas niet is opgelost. https://scooterforum.net/threads/neos-wil-niet-harder-dan-70.63214/page-4
Eerst maar even mijn setup:
Blok: Morini
Top Performance race krukas
Airsal 70cc T6 alu
17,5 do carb met sproeier 86
MHR multivar 7,2 gram rollen
Hebo achter segmenten (koppeling), mal witte druk eer en blauwe trekveren
MALOSSI V-snaar
YasuniR (zonder begrenzers)
Onbegrensde CDI
Geen varioring (duh)
Het probleem sinds ik de scooter heb is dat hij met geen mogelijkheid over de 70 GPS wil. Er is al alles aan geprobeerd wat betreft afstelling met rollen, sproeiers, trekveren, drukveren. Met lichtere rollen krijg ik overtoeren en kom ik niet goed vooruit. Geen enkele combi geeft een hogere top. Hij trekt wel lekker door en zonder dips. Nu zit er een 70cc op met 17,5 en alles is weer afgesteld maar nog steeds geen km harder. Ik heb meerdere "race" cdis getest maar dit geeft ook geen verschil. 12,5/17,5/21mm carb en afgesteld allemaal hetzelfde. Alles wijst erop dat hij ergens begrenst maar alles is eruit ook de ontsteking heb ik doorgemeten en alle waardes kloppen.
Ik kan me echt niks meer bedenken
Eerst maar even mijn setup:
Blok: Morini
Top Performance race krukas
Airsal 70cc T6 alu
17,5 do carb met sproeier 86
MHR multivar 7,2 gram rollen
Hebo achter segmenten (koppeling), mal witte druk eer en blauwe trekveren
MALOSSI V-snaar
YasuniR (zonder begrenzers)
Onbegrensde CDI
Geen varioring (duh)
Het probleem sinds ik de scooter heb is dat hij met geen mogelijkheid over de 70 GPS wil. Er is al alles aan geprobeerd wat betreft afstelling met rollen, sproeiers, trekveren, drukveren. Met lichtere rollen krijg ik overtoeren en kom ik niet goed vooruit. Geen enkele combi geeft een hogere top. Hij trekt wel lekker door en zonder dips. Nu zit er een 70cc op met 17,5 en alles is weer afgesteld maar nog steeds geen km harder. Ik heb meerdere "race" cdis getest maar dit geeft ook geen verschil. 12,5/17,5/21mm carb en afgesteld allemaal hetzelfde. Alles wijst erop dat hij ergens begrenst maar alles is eruit ook de ontsteking heb ik doorgemeten en alle waardes kloppen.
Ik kan me echt niks meer bedenken