Tecnigas next-r uitlaat op een booster mbk next

tomatze°

da cops arent our friends
Hallo,

Mijn booster staat motorisch volledig origineel behalve dan mn uitlaat. Op het einde van die uitlaat zat een klein stukje metaal om de doorgang van lucht te versperren. Dit heb ik eruit gehaald, dat leverde me veel meer trekkracht en een geringe snelheid van +10 kù/u per uur op wat neerkomt op een dig snelheid van 60 per uur.
Nu was mn vraag, of er iem ervaring had met het stuk te verwijderen in de uitlaat, waar je het aansluit op je motor. het versmalt dus eig de ingang van je aansluiting van je uitlaat. Maakt die veel meer lawaai als je dan rijdt, en hoeveel ga je sneller ?

Mvg, tom

Advertisement - register to remove this

Dat ding waar je het over hebt heet de prop.
Die moet je er inderdaad uithalen, maar dat heb je dus al? Als je dat gedaan hebt zal hij wel meer geluid maken, en een stuk harder rijden (bij mijn Aerox 30km/h). Je moet je scooter dan wel afstellen, dat betekent dat je je sproeier, rollen en drukveer aan moet passen (trekveren kan je wel std houden denk ik).

EDIT: Je moet trouwens ook je varioring eruit halen, anders zal je inderdaad niet hard gaan maar alleen overtoeren krijgen. Als je de search gebruikt zul je vast wel een topic tegen komen waarin staat hoe je de varioring eruit moet halen).

Bij mij:
Uitlaat begrensd: 65km/h teller
Uitlaat ontgrensd en goed afgesteld: 95km/h teller

Back