Tecnigas Next R Begrenzing?

Janssuh

Janssuh.nl
Heyhey,
Ik heb paar weken/maanden geleden nieuwe tecnigast next R uitlaat met zwarte demper gekocht.
Netjes eronder gelegt en in middels zo'n 600 km mee gereden schat ik.
Nou vind ik mn topsnelheid en trekkracht een beetje tegenvallen, ik heb verder nog geen begrenzing oid eruit gehaalt.
Het is een CE goedgekeurde uitlaat dus zit er nog ergens een begrenzing in?
Ik heb even in mn bocht gekeken maar kon niet eruithalen dat dat een eventuele begrenzing was, hij begint idd meteen met een vernouwing van 2mm maar deze loopt helemaal door in mn bocht en ik kan het uiteinde niet vinden met mn vinger, ook met hamer erop tikken heeft niets geholpen.
Zit er eventueel nog een begrenzing in de demper denken jullie of niet:?


Mvg. Luc
 
Advertisement - register to remove this

Zit geen begrenzing in de demper. Alleen in de bocht. Die kan best lang doorlopen, met een schroevendraaier zul je het waarschijnlijk wel voelen.

Maak anders een foto van je bocht en plaats hem hier dan kunnen we het zo zien waarschijnlijk.

Meestal zit er een laspropje, als je die wegslijpt (sommige doen het meteen schroevendraaier) dan komt je prop los. Wel opletten dat hij niet in je uitlaat valt.
 
omdat ik vaker tecnigas next op een TGB heb gezet en dat in verhouding met de std uitlaat niks beter loopt eigenlijk.

het nadeel van de TGB is in dit geval iig al dat de vertanding vrij kort is en het variosysteem ook niet echt meewerkt.
 
vast wel iets , de meesta vario's zorgen ervoor dat ie onderin beter weg komt en bovenin minder toeren draait , goed afgesteld resulteerd dit meestal in een goed lopende scooter.
 
Back
Top