This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tecnigas Next-R GY6 motor

SlowPlay2

Member
De vraag is absoluut niet of het goed is! We weten allemaal dat dit soort dingen geen nut hebben, maar de vraag is wel, of het slecht is? De gedachte kwam in mij op door kleppen stellen bij een groter cilinder maatje, en de 'uit' iets ruimer zetten i.v.m. hitte. Maar ik zat mij nu af te vragen of een uitlaat type als dit van invloed is op de druk bij de uitlaat klep. Wat er op GPS gebeurt interesseert mij niet in de vraagstelling, daar gaat het dus verder niet om.

Ik neem aan dat in de ontwikkeling er gewoon rekening mee is gehouden, maar wil het gewoon iets beter begrijpen. Mocht iemand hier iets meer vanaf weten hoor ik het graag.

 
Last edited:
Dit is een "terugloop" specifiek voor 4 takt motoren toch?

Zullen gewoon geen conussen in zitten, en niet als terugloop werken. Dat mag ik hopen tenminste, want een terugloop op een 4 takt is echt geen goed idee.