This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

technigas RS70 op hebo ng 50cc

(-KingAppie-)

IR-customer
zou dit een beetje bruut lopen, beter dan de bida s2 die ik nu heb.
op mina

omdat ik verscheidene verhalen hoor dat die RS70 best toeren kan beuken.

gr yorick
 
denk niet dat tussen die 2 uitlaten veel verschil zit..

wil je een perfecte uitlaat voor een 50cc moet je gewoon een evo50 pijp kopen , die doet het perfect op 50cc van std tot en met hoogtoerige evo's...
 
Volgens de S.A. testbank loopt de RS70 op minarelli verder door dan de S2/R, maar ik heb die scores niet liggen dus kan er verder weinig over zeggen.
De RS70 verdient meer aandacht dan hij nu krijgt, maar aangezien je de S2 al hebt heeft het geen nut hem te vervangen.
 
ik was ook vergenten te zeggen dat in die bida 1dikke deuk in de bocht zit.

en ik kan goedkoop aan die techni komen

vliegen de dempers van de rs70 er niet af, zoals bij de next. of was de next gewoon een foutje?
 
scoop643 said:
ik heb c.a. 1 jaar met next rond gereden en ik had er geen last van... Snapte ook niet hoe die dingen bij anderen er af vlogen8P
die van mij is er wel afgevlogen.. :X

ik zou die RS gewoon kopen, ga je em proberen..
rijd het kut verkoop je em weer voor 50 eu ongeveer :W
 
de tecnigas dempers moet je bij aanschaf er gewoon even afpakken en de geperforeerde buis nalopen en de gelaste punten extra verstevigen (rondom lassen) , ze zijn namelijk vanuit de fabriek maar half gelast en dan gaat ie scheuren.. als je het last gebeurd het niet meer , heb zo veel uitlaten gedaan

gianelli shot had er ook last van btw..
 
Ik heb/had er ook een, en die demper was steker dan alle andere dempers die ik heb gehad oa: gianelli reverse, hebo gara, leovinci rs, bidalot S1, gianelli gsp. Over de demper heb ik niet te klagen, hij is ook super groot, dus zal wel goed dempen.
 
evo 50 is stukken beter , maar ik heb ook wel evo50 setupje klaargemaakt met tecnigas rs70 en liep wel lekker maar de evo komt meer tot zijn recht

mja , wil je hard gaan zul je toch moeten dokken , en anders tevrede zijn met wat je kan betalen mja , zal iig niet verkeerd lopen ...