Team 2006 pijp VS Yasuni C30

Status
Not open for further replies.

MHR-speed7t-rox

Genemuiden #60
Wat is nou het grote verschil tussen een malossi 2006 pijp en een c30 ik heb nu de team 2006 pijp flens loopt mooi over met me cil(7 poorter) maar ut loopt kut over in de pijp zelf heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
 
Advertisement - register to remove this

als ik jou was hat ik gewoon van een vriend even de c30 geleent want bij mij mhr cilinder liep hij helemaal kut met die mhr die heb ik gelijk verkocht en nu heb ik die jasuni c30 loopt als een zonnutje en er zit wel degelijk verschil in de uilaatjes iedereen heeft wel een spesiaalitijd bij de uitlaatjes

maar je porbeert maar wat groetjes white malossi
 
hye thijs hou gewoon je stumper mel voor dta ik um verbouw de enege die geen nederlands ken dat ben jij ben dislekt oke rosmogool :mad:
 
White Malossi said:
hye thijs hou gewoon je stumper mel voor dta ik um verbouw de enege die geen nederlands ken dat ben jij ben dislekt oke rosmogool :mad:

Even in U&A gezet...

Ik haat mensen die geen ABN kunnen..., EN mensen die schelden... Als ze dan in slecht ABN gaan schelde, word ik helemaal gek +ralf+
 
zoals mening persoon hier al heeft aangegeven , probeer even te searchen , en kan je daar nou niks uit wijs worden , leen dan even wat verschillenden soorten uitlaten bij vrienden of probeer wat via je tuner .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top