M MisterP®oject Guest 16 September 2004 #1 Als ik een stukje rijd dan komt er vocht uit me uitlaat t is maar n druppel.. is dit benzine? dan staat me rox cker te rijk afgesteld?
Als ik een stukje rijd dan komt er vocht uit me uitlaat t is maar n druppel.. is dit benzine? dan staat me rox cker te rijk afgesteld?
V Vince Senior Master 16 September 2004 #2 Zal gewoon vocht zijn. Als er benzine in je uitlaat komt geeft dit meestal knallen. Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 16 September 2004 #3 is waarschijnlijk condens wat er nu uitkomt Upvote 0 Downvote
Cipher Well-Known Member 17 September 2004 #5 benzine komt niet uit je uitlaat druipen, hoe rijk hij ook staat. Dat ontbrand dan wel in je uitlaatbocht (= heet!). Zal eerder water zijn, of heel misschien olie. Als er KVS uit je uitlaat komt.. lijkt me er iets lek te zijn.. Upvote 0 Downvote
benzine komt niet uit je uitlaat druipen, hoe rijk hij ook staat. Dat ontbrand dan wel in je uitlaatbocht (= heet!). Zal eerder water zijn, of heel misschien olie. Als er KVS uit je uitlaat komt.. lijkt me er iets lek te zijn..
J jodix36 Well-Known Member 17 September 2004 #6 welke kleur is die vloeistof dan, helpt mss oowk weer wat Upvote 0 Downvote
Cipher Well-Known Member 17 September 2004 #7 Wel eens je vinger door de flens van je uitlaat gehaalt? Zwart heh? Wat je ook in je uitlaat gooit, het komt er zwart uit Upvote 0 Downvote
Wel eens je vinger door de flens van je uitlaat gehaalt? Zwart heh? Wat je ook in je uitlaat gooit, het komt er zwart uit