This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

te koop voor mina hor

Status
Not open for further replies.

Ties

Cornholio
Voor de horizontale mina's onder ons het volgende te koop:

DR70, ongetuned (A.C.) met nieuw setje zuigerveren.
MHR Multivar + v-snaar + halfpoelie
Malossi Fly Clutch
Giannelli Metal
Dell Otho 17,5mm carb (auto-choke)

e-mail: donarforever@yahoo.com

[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 12 May 2001).]

Voor de Vario set 130 inc verzendkosten? moet ik wel bij zeggen dat van de ventivar 2 koeltandjes af zijn gebroken, helaas...

das wel goeie prijs moet nog ff met me pa overleggen oke? hoor je 't morgen of vanavond wel groetjes mark

Originally posted by markie aerox:
das wel goeie prijs moet nog ff met me pa overleggen oke? hoor je 't morgen of vanavond wel groetjes mark
mail anders gewoon effe...

donarforever@yahoo.com

Originally posted by jeroenbo:
Hoe hard reed je met die setup ??/ Was de acceleratie ook wel lekker?

mzzl jeroen

Topsnelheid viel me ietwat tegen, mja, toch nog teller uit, maar dat zegt bij benelli nix
trekkracht was wel veeeel beter, ik reed vandaag effe een stukje weer origineel, damn! dat rijdt klote!

Hej ik wil die dr 70 wel van je kopen (mits een goede prijs) Laat me even weten wat je er voor moet hebben. Stuur maar even een e-mail : hvdv45@hotmail.com En ziet de cilinder er nog goed uit?>? en de zuiger? Hoeveel km. heeft hij gelopen en warmlopers?? m.v.g Hugo -----> hvdv45@hotmail.com (ook mijn msn adres)

Originally posted by NastroAzzuro:
De DR is dus niet verkocht

Zeker weer zo'n aarslikker die op het laatste moment toch besluit hem niet te kopen
. Damn wat zijn dat toch trieste mensen.

Originally posted by VDM:
Zeker weer zo'n aarslikker die op het laatste moment toch besluit hem niet te kopen
. Damn wat zijn dat toch trieste mensen.

Dewd had opeens een boete ofsow, maar op een ander forum zagk em al weer interesse hebben in een fly kluts... beetje vaag dus

Nee nee, die boete das is echt waar. 1 van 465,- en 1 van 50,- :-(!!! ik zit er namelijk mee dat ik nog geld van de verzekering krijg en nog geld van een tel. die ik verkocht had, ik kan die 70 nu wel betalen, maar de vraag is of ik het geld van de verzekering nog op tijd krijg enz enz. Zodra dit geregeld is kan ik mn boetes betalen en wil ik een 70 en een andere koppeling kopen. Vandaar dat ik dus interesse toonde op het andere forum! Ik snap dat jij hier weer rare dingen van gaat denken, maar dat was zo niet bedoeld. Maar zodra ik alles een beetje heb geregeld laat ik je wat weten over de cil. Dit gaat nog iets van een weekje duren denk ik. De vraag is of jij hem dan nog hebt. MAar anders is het de mijne. En die koppeling dan denk ik ook. !!

ok, even goeie vrienden

Status
Not open for further replies.