H huibke Jupiler Puch 18 January 2003 #21 is die c16 er nog ?? vriend van mij heeft intresse heb je misschien een foto ervan voor hem stuur maar naar mij (huibke@wanadoo.nl) als ie er nog is en hij wilt hem echt dan kan hij em van de week komen ophale
is die c16 er nog ?? vriend van mij heeft intresse heb je misschien een foto ervan voor hem stuur maar naar mij (huibke@wanadoo.nl) als ie er nog is en hij wilt hem echt dan kan hij em van de week komen ophale
F fret Erik 19 January 2003 #23 hou die evo as alsjeblieft vast kom hem wel bij je op halen kom uit de buurt van roosendaal maar ik hoor wel van je. zou hem heel graag willen hebben. mijn email is jansen_luuk@hotmail.com
hou die evo as alsjeblieft vast kom hem wel bij je op halen kom uit de buurt van roosendaal maar ik hoor wel van je. zou hem heel graag willen hebben. mijn email is jansen_luuk@hotmail.com
M MdV Well-Known Member 19 January 2003 #24 Wat boven aan staan is er nog, de rest is al verkocht. Ook HPI is er nog steeds MdV
William VR6 Scooterbase Mod 19 January 2003 #25 Originally posted by MdV Wat boven aan staan is er nog, de rest is al verkocht. Ook HPI is er nog steeds MdV Click to expand... check je pm
Originally posted by MdV Wat boven aan staan is er nog, de rest is al verkocht. Ook HPI is er nog steeds MdV Click to expand... check je pm