Te koop evo 70 + Gezoekt due plus

Status
Not open for further replies.

Appi-viper

Well-Known Member
Ik heb hier dus een splinternieuwe evo met alles erbij(zuiger,veren,pakkingen,...)hij zit zelfs nog in de doos.
Ik verkoop em dus omdat ik een due plus wil, die evo is voor mij nu net IETS te bruut voor tussen de wouten door te sjeezen:p
Je krijgt de evo voor 280€ excl.(k ben van belgië maar ik stuur em op vanuit maastricht dus verzend kosten zijn niet veel)

Ik heb ook nog een malossi vliegkluts te koop(50km gebruikt) doe maar een bod!

En ik zoek dus een due plus(rode top)in goede staat.
 
Advertisement - register to remove this

misschien is het handig om te zeggen voor welk blok ie is............tenzij het natuurlijk een universele is :p :p :p :p
 
Het is voor hemzelf.....

Make your conclusion..

Owja Mina Hor dus... :p
 
Nou aangezien hij een Top Due plus zoekt... Zla het dus wel Mina hor LC zijn... (oke er is nu ook een due plus voor Ac, maja zal wel niet :p)
 
uhm...dat snap ik niet helemaal.....
Het is gewoon een nieuwe cilinder, in precies dezelfde staat als in de winkel. Dus 280 is echt wel een mooi prijs als je bedenkt dat hij in de winkel 330 euro is......
 
komaan mannen, dit is toch een lekker prijsje voor een spiksplinternieuwe evo.
Je gaat er spijt van krijgen als je em niet koopt!
 
ok dit is de laatste keer dat ik het probeer, je mag mijn spilinternieuwe evo hebben voor 260€(evenveel als in de winkel)
hij is nooit gebruikt en zit nog in de doos, en als je van plan bent een evo aan te schaffen pak dan die van mij want deze kost evenveel als in de winkel en we zijn toch allemaal een hoopje vrienden bij elkaar(dus we kennen elkaar toch wel een pleziertje doen he), toch?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top