Te koop: Derbi GPR Red

Status
Not open for further replies.

RsMaNiAk!

Well-Known Member
Te koop:

een Derbi Gpr uit het jaar 2001. De brommer heeft nu ongeveer 11000 km gelopen, maar verkeerd technisch in topstaat. Net als de buitenkant!

Bij deze brommer is net een aantal dingen vervangen die nog niet eens 10 km hebben gelopen! De volgende onderdelen zijn de afgelopen week gemonteerd:

- Nieuwe cilinderkit (cilinder, zuiger, zuigerveren, pistonpen, pistonveertjes)
- Nieuwe pakkingen (membraampakking, cilindervoetpakking, cilinderkoppakking, spruitstukpakking)
- Nieuwe carbon Doppler ER3 membraam-plaatjes
- Nieuwe tandwielen (13 voor, 50 achter)
- Nieuwe Regina (motor)ketting
- Nieuwe oliepomp
- Nieuwe NGK bougie
- Nieuw blokolie
- Nieuw koelvloeistof

Deze onderdelen zijn puur uit onderhoudsinzicht vervangen. De brommer heeft altijd goed gereden, maar met een winter voor de deur heb ik liever dat alles wat versleten kan zijn vervangen is! Deze brommer verkeerd dus eigenlijk in nieuwstaat.

Op de brommer is een nieuwe standaard cilinder gemonteerd en een Kundo uitlaat. De top van deze brommer ligt rond de 85 km/h. De cilinder heeft nu ongeveer 10 km gelopen en moet dus nog ingereden worden.

De kleur van deze GPR is rood met stickers. Dit is de uitvoering van het jaar 2001. Er is 1 mankement en dat is de toerenteller. Deze is er pas mee gekapt dus waarschijnlijk is het kabeltje gebroken. Voor de rest heeft de brommer GEEN mankementen.

Boekjes zijn aanwezig! Ik heb er een NAU helm bij, die in de kleuren van de brommer is. Ik heb er ook nog sloten bij.

Vraagprijs: heb ik niet! Bieden geblazen dus!

Voor vragen ben ik altijd te pm'en of hier in dit topic!

De reden dat ik hem wegdoe is dat ik eigenlijk toch een auto wil kopen.

Foto's van mijn Derbi:

L50M0ZM6DRL3

2U74M8411Q8F

QUTGG3X3ML63
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top