*jaguar* mile high club member 1 July 2004 #1 oi, ik wil graag mijn bidalot C16 verkopen! dit omdat de uitlaat te hoogtoerig is voor mijn set-up,de uitlaat is altijd goed onderhouden en ziet er nog perfect uit! ook heb ik de demperklem,het tuitje en de ophanging gepolijst! Vraagprijs E155,- ex foto van vanmiddag:
oi, ik wil graag mijn bidalot C16 verkopen! dit omdat de uitlaat te hoogtoerig is voor mijn set-up,de uitlaat is altijd goed onderhouden en ziet er nog perfect uit! ook heb ik de demperklem,het tuitje en de ophanging gepolijst! Vraagprijs E155,- ex foto van vanmiddag:
R rox-->faster)1 Well-Known Member 1 July 2004 #2 eej ik heb wel interesse, btr praten we verder over msn voeg me maar toe aeroxtuner2004@hotmail.com
Z Zeeman© Aerox Racing Almere 3 July 2004 #3 is die uitlaat er nog? zo ja heb ik wel interesse. evt. ruilen tegen mijn yasuni R met bijbetaling van mijn kant.
is die uitlaat er nog? zo ja heb ik wel interesse. evt. ruilen tegen mijn yasuni R met bijbetaling van mijn kant.
A Aer0x Guest 3 July 2004 #5 heb heeeel veel interesse 160 inc. als hij er nog is zo ja voeg me toe op msn dave_tjai@hotmail.com