Hubo ---Clown # 2--- 4 February 2004 #21 wat een NONSENS beter goed gejat dan slecht verzonnen he:| kort samengevat:... triest.
P piet007 Guest 4 February 2004 #22 oke die meeting staat! je herkent me aan die tegekke ((1-of-A-kind)) scoot. of aan mn brute geluid!! stelletje amateurs!
oke die meeting staat! je herkent me aan die tegekke ((1-of-A-kind)) scoot. of aan mn brute geluid!! stelletje amateurs!
Spy 70cc Put it in the A I R 4 February 2004 #23 haha, volgens mij kom je met je fiets... }) Waarom post je geen foto van je scoot hier? Aangezien jij niet de enige gozer bent met een 1-of-a-kind scoot... Kunnen we nog ff lachu
haha, volgens mij kom je met je fiets... }) Waarom post je geen foto van je scoot hier? Aangezien jij niet de enige gozer bent met een 1-of-a-kind scoot... Kunnen we nog ff lachu
Chris@neorally Senior member 4 February 2004 #25 Mischien heeft ie wel een blok van een motor dr onder gehangen met vleugels dr bij, lol
Aerox-No-Fear Well-Known Member 4 February 2004 #26 haha wat een K*T site zeg, hoesow basischool ''knippen&plakken''
Daniel@NRG Well-Known Member 4 February 2004 #27 Originally posted by piet007 stelletje amateurs! Click to expand... Dus Mol ed. zijn amateurs? dus de mensen waarvan je plaatjes hebt gejat zijn ook amateurs die zijn hier ook member
Originally posted by piet007 stelletje amateurs! Click to expand... Dus Mol ed. zijn amateurs? dus de mensen waarvan je plaatjes hebt gejat zijn ook amateurs die zijn hier ook member
F FuNCkY dit ben ik ^^ 4 February 2004 #29 jongens jongens pest dat jochie niet zo laat hem lkkr in zijn eigenwaarde (schniffelt)
marbossi Well-Known Member 4 February 2004 #31 Originally posted by monstaboy Vlakschuif carb is beter want de schuif is ronder. Click to expand... van deze? vreemde mod's daar.
Originally posted by monstaboy Vlakschuif carb is beter want de schuif is ronder. Click to expand... van deze? vreemde mod's daar.
P piet007 Guest 4 February 2004 #32 Ja. en trouwens het is mn site niet die is van een vriend van me. en een gast die hier zit is moderator van het scootergedeelte! kan ik het helpen dat ik jullie dr uit rij met mn 125cc
Ja. en trouwens het is mn site niet die is van een vriend van me. en een gast die hier zit is moderator van het scootergedeelte! kan ik het helpen dat ik jullie dr uit rij met mn 125cc