TCR Feat. 2F4R

Status
Not open for further replies.

ErikN

Well-Known Member
Namens een vriend van me, en namens mij kant van belangstelling vraag ik het volgende:

Die vriend van me wil volgend jaar SBO gaan rijden, en daarmee met een 80cc blokje aan de start komen. (dit wil ik overgings mischien ook, vandaar ook mijn belangstelling hierbij) Nu zat hij dus aan 3 opties te denken:

- TCR Kitje
- 2F4R Kitje
- Opgeborde Speed 7, am6 kop en zuiger.

Het liefts wil hij een kant en klare 80cc hebben, dus met andere woorden: De opgeborde Speed valt eig. af.

Nu zijn er volgens mij best veel verhalen in de rondte over de pasvorm van de TCR cilinder (at mina) op het carter? Heb verhalen gehoord dat het gewoon een pia cilinder is, met een voet etzzz van een mina? Dus dat het toaal niet overeen komt met het carter en er erg veel in de cilinder moet gehakt worden?

Zijn er mischien ook al grafiekjes aanwezig van de TCR?

Hoe staat het met de wandjes van de 2F4R? Heb vaak gezien dat ze der mee uit lopen (vooral op mina)

Heb voor de rest wel wat gevonden via de search, maar mij leek het makkelijker voor ons om dit via een appart topic te vragen hier :*
 
Advertisement - register to remove this

Diegene waarbij de wand los liet hebben hem kunnen terugsturen naar italie en werd het kostenloos gemaakt.
Toch wel een niet te vergeten detail als je het mij vraagt :)

Inderdaad is waar ja :)

Tommy, jij had dat toch volgens mij? (dat je wandje eruit was gelopen en het kostenloos werd vergoed)

@ Spasta: beetje oftopic mss, maar heb/kan je aan die 2F4R asjes komen? (zijn nogal) schraal aan te komen blijkbaar?
 
Inderdaad is waar ja :)

Tommy, jij had dat toch volgens mij? (dat je wandje eruit was gelopen en het kostenloos werd vergoed)

@ Spasta: beetje oftopic mss, maar heb/kan je aan die 2F4R asjes komen? (zijn nogal) schraal aan te komen blijkbaar?

klopt was ik, ik rij gewoon met een simonini as en blijft tot nu heel en ken meer mensen die hier mee rijden, is een optie voor een 2fast as die meer dan twee keer zo duur is....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top