This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Taxatie Italjet F50, met foto's

Formula50

Well-Known Member
Nou jongens,

Ik heb hier dus een helemaal opgeknapte Italjet Formula 50 staan. Hij is helemaal opnieuw gespoten door een professioneel (erkend) schadebedrijf. Sindsdien is er niet meer mee gereden, dus er is werkelijk geen krasje te bekennen. Ook is de motor helemaal goed in orde. Alles werkt. Hij heeft een Gianelli NRX uitlaat, maar is verder helemaal origineel.
De remklauwen zijn ook helemaal overgespoten in het rood en zien er erg netjes uit. De remblokjes zijn ook vervangen en daarna is er slechts een km of 10 mee gereden, dus ze zijn nog zo goed als nieuw (voorrem: malossi blokjes, achterrem originele).
Ik heb er nog een compleet blok bij dat helemaal origineel is. Dus een extra originele cilinder, originele uitlaat, extra achtervering, etc. Al deze onderdelen zijn ook 100% in orde. Het is dus geen probleem om hem evt. standaard te maken of een onderdeel te vervangen, aangezien alles dubbel is.
Ow, het is trouwens een ac blok en heeft 10700 kilometer gelopen.

Kortom een complete, supermooie en goedlopende scooter.

Maar ik ga deze nu dus verkopen en mijn vraag aan jullie is: WAT IS DEZE ITALJET WAARD????? (zie ook de foto's).
Alvast bedankt, Nick.
EDIT: ik zie nu dat ze een beetje groot zijn8P, zal ze proberen kleiner te maken :Edit

Probleem met 2de hands scoots is dat je er nooit voor krijgt wat ze waard zijn.

De F50 was nieuw een behoorlijk dure scooter, maar de helft krijg je er nog niet eens voor terug. Hij ziet er erg netjes uit, maar je hebt niet de orginele (mooiere) kickstarter, en ik mis ook je accukapje
Als ik nog een AC zou willen zou ik er 700 voor geven, ookal weet ik dat hij ruim 1000 waard is.

950tal € denk ik dat je ervoor moet krijgen hij is wel mooi opgemaakt, maar hij is AC en italjet failiet dus als je ooit crashed en je hebt nieuwe kappen nodig ...

op zich vind ik hem , zeker met het xtra motorblok meer waard, iets in de stijl van 1200 oid helaas s dat ene prijs die je er prolly niet meer voor krijgt

Last edited:
Accu kapje zit er wel bij hoor Cipher, maar die moet ik er alleen nog even opzetten. Toch alert van je .

Ow, ik zal er anders nog wel even een foto van de andere kant bij zetten.
EDIT: Shit, batterijen van de cam zijn op, dus kan ff geen foto maken van de andere kant, maar die ziet er gewoon net zo netjes uit als de kant die op de foto's staat en die uitlaat ziet er ook gewoon mooi uit (geen roest e.d.) :EDIT

Nick.

Last edited:
denk dat je gewoon 1000 euro kan vragen.
Mijn oude dragster met 28000 km op teller, daar heb ik ook nog bijna 1100 euro voor gekergen.

dus 1000 euro.

dragsterlover said:
denk dat je gewoon 1000 euro kan vragen.
Mijn oude dragster met 28000 km op teller, daar heb ik ook nog bijna 1100 euro voor gekergen.

dus 1000 euro.

dragster heeft een mina blok, duz is ook meer gewilt

je bent ooit onderuit gegaan of iets dergelijks zeker?, want ik zie een beschadiging aan de voetenplank achteraan?

k zou er denk 850 voor geven

Nee hoor ben nooit onderuit gegaan. Geeft misschien een vertekend beeld op de foto, maar in werkelijkheid is er niets mis.

Nick.

Ik zie een beschadiging aan de onderkant van de mono-arm
Ik zie dat de kappen met de verkeerde (niet verzonken en met bolle kop) zijn bevestigd
Ik zie dat het puntje van je knipperlichtglaasje is afgebroken (zie mijn avatar )
Ik zie een tywrap door de bevestigingsgaten van het bougieklepje (mijn fout, is helemaal geen accu klepje Is n bougieklepje)
Ik zie iets onder je scoot bungelen ter hoogte van de cilinder koelkap

En zo zie ik nog wel meer dingen
1000 is hij zeker waard, je moet alleen de gek vinden die het ervoor geeft. Je kunt trouwens beter je 2de blok in onderdelen verkopen, brengt vaak meer op.