Nou jongens,
Ik heb hier dus een helemaal opgeknapte Italjet Formula 50 staan. Hij is helemaal opnieuw gespoten door een professioneel (erkend) schadebedrijf. Sindsdien is er niet meer mee gereden, dus er is werkelijk geen krasje te bekennen. Ook is de motor helemaal goed in orde. Alles werkt. Hij heeft een Gianelli NRX uitlaat, maar is verder helemaal origineel.
De remklauwen zijn ook helemaal overgespoten in het rood en zien er erg netjes uit. De remblokjes zijn ook vervangen en daarna is er slechts een km of 10 mee gereden, dus ze zijn nog zo goed als nieuw (voorrem: malossi blokjes, achterrem originele).
Ik heb er nog een compleet blok bij dat helemaal origineel is. Dus een extra originele cilinder, originele uitlaat, extra achtervering, etc. Al deze onderdelen zijn ook 100% in orde. Het is dus geen probleem om hem evt. standaard te maken of een onderdeel te vervangen, aangezien alles dubbel is.
Ow, het is trouwens een ac blok en heeft 10700 kilometer gelopen.
Kortom een complete, supermooie en goedlopende scooter.
Maar ik ga deze nu dus verkopen en mijn vraag aan jullie is: WAT IS DEZE ITALJET WAARD????? (zie ook de foto's).
Alvast bedankt, Nick.
EDIT: ik zie nu dat ze een beetje groot zijn8P, zal ze proberen kleiner te maken :Edit