De Italjet Formula 50

De Italjet F-50 is..

• Mooi

Votes: 38 32.2%
  • Redelijk

Votes: 39 33.1%
  • Lelijk

Votes: 41 34.7%

• Total voters
    118
Status
Not open for further replies.
Eigenlijk ist enige gegronde minpuntje de krukas en de lagers. Die schijnen niet erg geschikt te zijn voor meer vermogen. Maar dan vervang je die toch.. zou je op elke andere scoot ook doen :)

De poll verbaasd me wel een beetje. Had verwacht dat er minder mensen waren die hem mooi vonden,..

Ik heb zelf een Italjet F50 LC gehad, de Williams achtig, maar dan met rood, wit, goud.

Ik vind het ook echt een van de mooiste scooters ooit gemaakt!! Maar ja, dat ding ging altijd kapot... Jammer...

Inderdaad, ik vindt het 1 vd mooiste scooters ooit gemaakt maar dat verrekte Morini blok..... Ja, ik val in herhaling dat weet ik :o

Dus ff n ander subframepje maken en er n mina of pia onder leggen en hij is perfect? ;)

Bij het in elkaar zetten van mn scoot kwam ik er eindelijk achter wat mensen bedoelde met "slechte afwerking". Ophanging van de kappen is vrij zwak, en de kappen sluiten op sommige punten niet goed met elkaar aan. Maar dat vind ik wel verwaarloosbaar :)

Zal ik het dan ook nog maar eens zeggen? Morini is kut maar de rest heerschtte... De afwerking is wel brak en in het electrisch circuit gaat er ook vaak iets kapot.. Ik had een redelijk speciale uitvoering, mono-zit, carbon spatborden, verlichtte buddy etc...

Ondertussen is deze scoot een unicum geworden, racy-lijn, vinnige 2Takt motor. De Morini motor moet je gewoon kennen, niet te mager & goed warm rijden. Als je dat respecteert, een super scoot. Als je dit niet doet, moet je gewoon een goede mecano zijn, maar dat geldt voor alle scoots :)

Status
Not open for further replies.
Back