Tatoeages & Piercings

Status
Not open for further replies.

Daniël

Active Member
Ik vroeg mij us af hoeveel forum members er eentje hebben, en wat voor eentje? ..

Deed het pijn? .. Bij wie heb je het laten doen, en waarom? En tenslotte, hoeveel was je kwijt voor het laten "zetten" van je Tatoeage en/of Piercing ??

Of wil jij er eentje laten zetten, zojah wat? of vindt je het juist lelijk zo`n Tatoeage of Piercing ??
 
Advertisement - register to remove this

was volgens mij al een topic over.
maar ik heb een draak op me rug, deed best pijn. vooral wanneer die naalden over je schouderblad gaan.
 
Ik vind een tatoeages en piercings gewoon een verminkeing van je lichaam, al moet ik wel zeggen dat het soms best mooi kan zijn maar ik vind het nix....
 
Ik heb wenkbrauwpiercing en de letter j laten zetten op schouderblad, pijn viel wel mee prijs niet.....
kweet niet meer precies hoeveel maar in totaal zoon 150 euro geloof ik.
 
Originally posted by reinoud
Ik vind een tatoeages en piercings gewoon een verminkeing van je lichaam,

vind ik ook.. maar bij sommige staat het wel vet.

enigste mooie tattoo vind is vanaf de pols naar je elleboog
van die vlammen... vind ik wel vet..

zou het nooit bij me eigen doen.
 
Niks, wel een gaatje in me linker oor waar ik heeeeeeeel soms wel een diamantenknopje in draag. Verder zit ik er over na te denken 3 kruisjes onder elkaar op me bovenarm als tattoo te nemen (geboren en getogen in Amsterdam).
 
keb zelf half jaar geleden wenkbrauw piercing laten zetten bij - Bodysteel in Tilburg, vreselijk goeie shop en super aardige mensen.. www.bodysteel.nl

En het zetten of dat pijn doet? Je wilt er 1 of je wilt het niet.. bij sommige doet het meer pijn dan bij andere
 
Is al eens een topic over geweest... En ik heb die streepjescode onder op m'n voet nog steeds niet... Maar ga em zeker nog wel een keer laten zetten :)
 
Originally posted by Joene
Is al eens een topic over geweest... En ik heb die streepjescode onder op m'n voet nog steeds niet... Maar ga em zeker nog wel een keer laten zetten :)

Dat kietelt! 8P
 
Iemand gister Fear Factor gezien? Die neger had xXx op zijn Arm staan, precies wat Vin Diesel in zijn nek had!
Dat is pas verminking, een tijger of een John de Wolf is ook bs!
Moet natuurlijk wel wat achter zitten.
 
Ik snap die "hype" tattoo's niet. Komop over 10 jaar is iedereen xXx allang vergeten en daar loop je dan wel mee tot je graf...
 
heb een tribal op mn schouderbladen, deed best pijn opzich...mja

prijs: geen id, een kennis van mij heeft een tattoosjop en het was een verjaardags kado :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top