This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tankinhoud van de Kymco sniper

Status
Not open for further replies.

ScoopyGirl

Sniperlady
Hallo luitjes.

Deze dame is sinds bijna twee weken de gelukkige eigenaar van een Sniper (kymco)
Hierbij heb ik helaas geen onderhoudsboekje gekregen, maar heb wel een vraagje. Misschien weten jullie hier een antwoord op.
Hoe groot is de Tankinhoud van een snipertje.

Het is een sniper 50 DD bj is voor mij onbekend.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
ongeveer 5liter , zit niet zo'n gote tenk in iig .

rij em anders eens bijna leeg en kijk hoeveel je nog kan tanken ..

denk dat je in een helemaal lege tank voor max 5/6 euro ingooit..
 
Hmz khaal hem weer even omhoog.

Tankinhoud is nu bekend.
Maar toch denk ik dat er iets niet goed gaat.
Vandaag ging ik dus ook weer tanken, omdat volgens mijn metertje ik nog maar 2 mm voor mijn rode vlakje zit.
Denk dat de meter zelf niet goed is. Want bij het tanken, bleek de tank nog halfvol te zitten of toch nog 3 kwart vol.

Dus mijn vermoede is dat het metertje niet goed functioneerd. Iemand enig idee of dit simpel zelf is op te lossen of moet ik echt even naar de dealer terug?
 
Je benzine meter gaat tot de reserve waarschijnlijk.. dus als ie beneden aan is zit er nog reserve benzine in en dat zou best wel 2 liter kunnen zijn.
 
Dit is iig heel vaak zo, ze wijken gewoon af. Net als km-tellers, ik kan ook nog een heeel stuk rijden in het rood en als het lampje brand.. zou niet weten hoe je dit goed kunt verhelpen..
 
idd , even naar de dealer , kan ook zijn dat er iets mis is met de vlotter in de tank (sensor voor benzinestand) , als die verbogen is oid kan hij ook verkeerd aangeven.

maar je kunt meestal nog ruim voorbij het rode vlakje hoor , pas als de wijzer het rode vlakje voorbij is is de benzine pas op.
 
Status
Not open for further replies.