Oliepomp heb ik vervangen even eens de tandwiel die de tandwiel van de oliepomp meeneemt en de gehele ontsteking dan.Alles aan de externe kant is inmiddels gecontroleerd en/of vervangen!
Dan blijft er, zoals je zelf ook al aangeeft de interne delen over als de boosdoener en/of euvel.
Mazzel dat het beestje nog op de brug staat, heb je in ieder geval een goede start....
Begrijp dat het onderhand een hoofdpijn klusje aan het worden is, maar aan de andere kant weet je wel hoe of wat, wat ook weer andere members kan helpen in de/hun zoektocht!
Vergeet ook niet om gelijk de oliepomp en toebehoren te controleren op een goede werking!
Voor een Peugeot wel.Gewoon nieuwe Krukas en lagers inzetten , Kompleet setje : Krukas incl. er al op geperste lagers kost 60,00 geloof ik .Kost geen drol.
Het gaat toch over een Sym ???Voor een Peugeot wel.
TGB krukas 79.95 ex verzenden lagers skf 40 euro het valt niet mee met een TGB
Cker weten ... een paar dagen Droog brood eten , of naar de voedselbank.ik denk dat de verzendkosten de kop gaan kosten... ;-)
Het gaat toch over een Sym ???
Post automatically merged:
Cker weten ... een paar dagen Droog brood eten , of naar de voedselbank.
Maar is die ook zo betrouwbaar/goed?imitasie gaat net zo hard... met een 50cc....
Die gebruik ik sowieso altijd (kroon 10w40)Inrijden ??? gewoon goede Olie gebruiken .
Nee tuurlijk niet maar dat zal wel hele andere kwaliteit onderdelen zijnWat denk je zelf ?? belangrijk is warm Draaien . vooral in het begin , en weer afkoelen in het begin .
Denk je dat als bij de Moto GP een vers blok er onder word gezet dat die gasten gaan Inrijden ??
Heb ik zeker ook vervangen!Het is wel een beetje raar dat je de krukas wel vervangt, maar de distrubutie ketting laat zitten..
Zo iets moet je direct mee nemen als je de krukas ook doet. Anders kan die straks nog een keertje open.