Oke dankjewel, ja ken wel mensen met keukenweegschaal maar zijn van die ouderwetse dingen die niet super nauwkeurig zijnwat betreft het slechte aangrijpen van de bendix , zou ik even de accuspanning meten , en of deze opgeladen wordt als de scooter loopt .
Moet bij versneld draaien in de buurt van de 14 volt zitten. Ditzelfde heb ik ook gehad bij mijn grande retro.
remblokken die blijvend aanlopen is een kwestie van zuigers gangbaar maken in remklauw.
De bedrading van de toeter zou je kunnen meten of je spanning hebt tussen de + en - als je de knop indrukt. Wel spanning geen toeter = toeter stuk. Rollen al je toch moeten meten , weet je niemand met een keuken weegschaal?
de bovenste...Okey welke klep is inlaat?
Een viertaktbougie mag naar grijs neigen.Voor zover ik me heb laten vertellen is een bougie ook veel minder goed af te lezen bij een 4-takt dan bij een 2-takt. Waar bij een 2-takt een witte bougie duidt op te weinig brandstof, hoeft dat niet zo zeer te zijn voor een 4-takt.
Wit is gewoon te schraal. Maak er eens een foto van...En ala die echt hele lichte vrijwel witte aanslag heeft?
Hoe moet je starten? Met gas dicht? Of juist gas bijgeven?Heb vandaag nieuwe malossi rollen 6g gemonteerd en nieuw spruitstuk isolator en kickstart revisie.
Blijft nu goed stationair lopen en trekt mooi van 0 naar 50 in een keer zonder haperen.
Alleen starten gaat nog steeds bagger en de toeter is nog steeds kapot