T Thijmenhein New Member 1 October 2023 #1 Ik heb sinds gisteren 65cc onder mijn sym mio iemand tips voor het afstellen qua welke sproeier.
T Thijmenhein New Member 4 October 2023 #3 luaggias said: sproeier 84, rolletjes 6.5. dit had ik en werkte goed Click to expand... 84 ja zo klein ik had er 90 in zitten heb nu 84 85 86 en 88 gekocht even testen
luaggias said: sproeier 84, rolletjes 6.5. dit had ik en werkte goed Click to expand... 84 ja zo klein ik had er 90 in zitten heb nu 84 85 86 en 88 gekocht even testen
Babybiker New Member 15 December 2023 #4 Wat voor cilinder heb je gehaald en Wats je topsnelheid en heb je verder nog dingen gedaan met het blok
Wat voor cilinder heb je gehaald en Wats je topsnelheid en heb je verder nog dingen gedaan met het blok
it's_A_Lex Don't blame the messenger 17 June 2024 #6 Thijmenhein said: kapot gegaan na de eerste 2 weken Click to expand... Foto van de schade? Ben benieuwd wat het probleem is (geweest)
Thijmenhein said: kapot gegaan na de eerste 2 weken Click to expand... Foto van de schade? Ben benieuwd wat het probleem is (geweest)