Hallo iedereen, ik heb pasgeleden een sym jet 4 rx 50 gekocht. Dit is een euro 5 injectie motorblok (25kmph) en ik zou deze tot zijn maximale vermogen willen opvoeren. Ik begreep dat deze geen vaste varioring hebben maar een vario buis ( de scooter is nog niet geleverd dus heb hem nog niet kunnen opendoen om dat de checken) dus als dit zo is lijkt mij eerst een gladde vario buis te kopen een ecu lijkt mij dan het volgende en vroeg me af of dat uitmaakt van welk merk de ecu is, want heb een onbegrensde ecu van een 4t injectie paigio gevonden lijkt mij gewoon goed omdat het voor een 4t injectie motor is maar weet er niet al te veel van is ook mijn eerste scooter dus moet er nog veel over leren. Daarna vroeg ik me af of je van verschillende merken kon kiezen kwa onderdelen zoals een stage 6 koppeling met een malossi cilinder blok. En omdat mijn scooter een injectie blok is zou ik dan ook een injectie blok moeten kiezen als ik hem zou opvoeren, mij lijkt van wel kwa dat een injectie blok er totaal anders uitziet dan een normaal carburateur blok maar vraag het maar. Heb wel nog niet veel van dit soort hogere cc injectie blokken gezien (ik kijk hierbij naar 180 cc vooral) en nog helemaal geen die voor een sym jet 4 rx 50 euro 5 zijn, wordt denk ik nog niet gemaakt. Weet wel dat er van deze sym ook een 125 cc is dus altijd nog een optie omdat blok en de onderdelen voor die scooter te kopen en in mijn scooter te doen. Maar dat is een laatste optie als er echt geen andere mogelijkheden meer zijn om optevoeren.