Sym Jet 14

Status
Not open for further replies.

jordyw112

New Member
Hallo ik zou graag mijn Sym Jet 14 willen opvoeren het is een A klasse Euro 5. Ik weet ik had een en B klasse kunnen kopen die sneller ging maar haf op dat moment het geld niet en stond 2de hands enkel A klasse te koop. Wat kan ik zoal doen om sneller te kunne?

Alvast bedankt

Groetjes Jordy
 
Advertisement - register to remove this

weet wel als je een euro 5 (injectie) wilt opvoeren dat je aardig wat geld moet investeren om hem veel harder te laten lopen
 
weet wel als je een euro 5 (injectie) wilt opvoeren dat je aardig wat geld moet investeren om hem veel harder te laten lopen
voor mij zou 50ong perfect zijn.. doormiddel van de vario ring te verwijderen is dit voldoende? en waar zit die want vindt het moeilijk er zijn veel filmpjes maar niet over de sym jet
 
voor mij zou 50ong perfect zijn.. doormiddel van de vario ring te verwijderen is dit voldoende? en waar zit die want vindt het moeilijk er zijn veel filmpjes maar niet over de sym jet
ja vario ring zit bij een euro 5 scooter ingebouwd in de variobus. je zal dus een gladde variobus moeten kopen en die erin zetten. de vario zit achter de carterkap. achteraan aan de linkerkant van de scooter als je erop zit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top