Matthias_Claes
New Member
Ik heb net een sym jet 14 E5 gekocht maar is me nog niks gelukt voor optevoeren zou iemand wat meer weten voor op te kunnen voeren?
mvg
mvg
En wat gebeurt er dan volgens u?Licht blauw/ witte draad van het gasklephuis doorknippen en dan de ring eruit halen. Stelt niks voor. Je kan er zelfs een begrenzer van een Mio 50i tussen zetten. Ik heb dit al is gedaan.
Dan is dat waarschijnlijk gebeurd bij mijn scooter. Een andere verklaring voor het feit dat mijn scooter zoveel toeren maakt t.o.v. een standaard exemplaar heb ik althans niet. Het lijkt me niet dat je een ECU gaat herprogrammeren om meer toeren te kunnen draaien.Uit m’n hoofd gaat de toerenbegrenzer eraf. Heb dit al meerdere keren gedaan. Werkt altijd. Ik werk in een scooterwinkel.
Hoi, waar zit deze, svp foto.Licht blauw/ witte draad van het gasklephuis doorknippen en dan de ring eruit halen. Stelt niks voor. Je kan er zelfs een begrenzer van een Mio 50i tussen zetten. Ik heb dit al is gedaan.
Ok. En dan?de kabelboom van je gasklephuis. Zit erboven. Succes!
pas niet op een neos. ben te langwaarom heb je geen Neo’s gekocht dan? Snellere optrek? Dan moet je een grotere cilinder monteren. Maar weet niet hoe de Ecu gaat reageren erop.
Ik heb nooit gezegd dat die sneller ging trekken. Dus bij klachten moet je hem of verkopen. Of Sym bellen dat je het er niet mee eens bent. En nog geen steek verder komen.
Dan een aerox 4t? Met een 67cc polini kit erop en ecu gaat ie wel 75 85pas niet op een neos. ben te lang
grotere cilinder past niet op een Sym.
Ik wil geen Aerox. Ben 55.Dan een aerox 4t? Met een 67cc polini kit erop en ecu gaat ie wel 75 85
Normaal gesproken niet nee, maar dit zijn geen autos zonder achterlijke constructie snelheden, er blijft nog steeds 50cc onder zitten die op een 4t aardig langzaam zijn, als je dat nog beter knijpt met extra milieu eisen dan word dat ergerIk wil geen Aerox. Ben 55.
En het hoeft geen 75/85.
Waar het mij om gaat is het volgende.
Ik kan niet begrijpen dat het rijplezier sterk is verminderd door de komst van euro 5.
Zet 2 identieke scooters naast elkaar van euro 4 en euro 5 (in mijn geval een SYM Symphony ST 50) en ervaar het zelf.
Een verschil van een dag en een nacht.
Injectie en milieutechnische zaken hoeven (mogen) geen afbreuk te doen aan de prestaties.
Waarom gaat een New Dink 50CC viertakt met hoog windscherm (nota bene) dan als de brandweer, met meer kilo's en ook exact 3pk?Normaal gesproken niet nee, maar dit zijn geen autos zonder achterlijke constructie snelheden, er blijft nog steeds 50cc onder zitten die op een 4t aardig langzaam zijn, als je dat nog beter knijpt met extra milieu eisen dan word dat erger
Zo rap zal dat ook niet gaan, 50cc 4 takt is niet vooruit te branden, waarschijnlijk zit er op die euro 5 dingen een andere type uitlaat op met nog een dikkere catalysator erin, dacht zoiets te zien bij die vespa euro 5 en zip, kan ook verschil in blok zijn hoe het inelkaar zit maar veel verschillen zou het niet het blijft 50cc en 4takt en gaat niet vooruit tenzij er een 80cc onderhangtWaarom gaat een New Dink 50CC viertakt met hoog windscherm (nota bene) dan als de brandweer, met meer kilo's en ook exact 3pk?
Zijn injectie pk's anders?
De verbranding verloopt schoner bij injectie. Maar 3 pk is 3pk.... of misschien toch niet?
Ik zou dit heel graag willen weten.
Het vermoeden is bij mij inmiddels gerezen dat er meer mensen zich bekocht voelen.
Niet rap, maar met een hoog windscherm met tegenwind gewoon doornaaien met 55 km/u, Waar de SYM terugvalt naar 40 km/u.Zo rap zal dat ook niet gaan, 50cc 4 takt is niet vooruit te branden, waarschijnlijk zit er op die euro 5 dingen een andere type uitlaat op met nog een dikkere catalysator erin, dacht zoiets te zien bij die vespa euro 5 en zip, kan ook verschil in blok zijn hoe het inelkaar zit maar veel verschillen zou het niet het blijft 50cc en 4takt en gaat niet vooruit tenzij er een 80cc onderhangt