Suzuki Street magic voorkap

wjay

Well-Known Member
Hallo,

Ben al een tijdje opzoek naar deze voorkap en heb al meerdere mensen geinformeerd maar helaas weten hun het ook niet. veel mensen denken dat dit een Dna voorkap is, maar dat is het helaas niet. ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen alvast bedankt!

dit is de voorkap
streetmagiccc.png

streetjeee.png

352230.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Thanks, maar op die site heb ik al gekeken en hij zit er helaas ook niet bij ;( Iemand vertelde mij dat vroegerr hij hem had gehaald bij een streetmagic winkel in amsterdam. alleen wist hij niet meer waar die winkel was en weet ik ook niet meer of die nog bestaat. Denk dat het echt een oldschool kap is en moeilijk te krijgen is. Maarrr ik was een keer aan het rijden en kwam een motor tegen die die kap had dus ik snel er achter aan, maar hij was helaas te snel whaha. ik denk dat hij origneel van een motor vanaf kotm alleen weet ik niet welke er zijn er zoveel. njaaa denk ff alle motorzaken rond gaan vragen dan maar is mijn enige optie tenzei je fff goed terug denkt waar j ehem vandaan had:)
 
Maar ik heb die kap zelf ook gehad maar hij is wel groot er zit veel loose ruimte achter de kap bij de lampen en zoek maar even voor een Suzuki streetfighter kap
 
Je bent wel knettergek als je die koopt, 150 euro.. Ik zou als ik jou was gewoon kijken voor een origineel Streetmagic kapje, of gewoon een crosser kapje.
 
Back
Top